Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "KUBEC, Tomáš"

Nyní se zobrazuje 1 - 6 z 6
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Alternativy řešení zvukové dramaturgie AV díla
    Bojič, Bojan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-07
    Smyslem této práce bude poukázat na schopnost zvuku ovlivňovat obrazovou složku audiovizuálního díla, přesněji do jaké míry a jakými způsoby jsme zvukovou dramaturgií schopni posílit význam, podpořit myšlenku díla a vytvářet v divákovi emoční napěti.
  • Hayao Miyazaki a jeho zvukový svět
    Vomočil, Ondřej
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2024)
    Datum obhajoby: 2024-09-26
    Tato závěrečná magisterská teoretická práce se zaměřuje na filmové dílo Hayaa Miyazakiho z pohledu zvuku a zvukové dramaturgie. Popisuje spolupráci s hudebním skladatelem Joe Hisaishim. Soustředí se zejména na zvukové a dramaturgické prvky, které jsou pro Miyazakiho filmografii typické. Prvky, jako filmové ticho, hudební motivy a mickey-mousing či vokalizaci popisuje na konkrétních případech a zárovněn vyzdvihuje rozdíly mezi japonským originálem a následnou americkou verzí filmů.
  • Na půdě, aneb kdo má dneska narozeniny
    Musil, Marek
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-06-03
    Praktická část této diplomní práce je zaměřena na rozbor celovečerního animovaného filmu "Na půdě, aneb kdo má dneska narozeniny" režiséra Jiřího Barty. Čtenář je nejprve seznámen se záměrem zvukové dramaturgie a následuje popis plánovaného zpracování jednotlivých zvukových složek tohoto audiovizuálního díla a konfrontace koncepce s výsledným provedením. Samostatnou kapitola tvoří i uplatnění konkrétních způsobů zvukové stylizace. Práce je také zaměřena na problematiku filmové mixáže tohoto projektu ve formátu Dolby Digital. Vše je zpracováno formou vhodnou k praktickému uplatnění nejen pro studenty FAMU. Zájemci mohou sledovat krok za krokem postup zvukové tvorby u projektu, který byl časově i finančně neobyčejně náročný a v rámci české kinematografie zatím nemá konkurenci.
  • Zvuková dramaturgie v celovečerních filmech studia Ghibli
    Volkman, Kryštof
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2024)
    Datum obhajoby: 2024-09-11
    Tato práce by měla čtenáři zabývajícímu se o zvukovou tvorbu v audiovizi pomoci obsáhnout specifické postupy v Japonské animované tvorbě. Zaznamenat důležité a zajímavé konkrétní příklady dramaturgie. Dále pak rozšířit jeho úvahy nad zvukovou dramaturgii - 1) Čeho si během filmu všímat 2) Přemýšlet nad možnostmi užití podobných postupů ve své vlastní práci. Pro čtenáře nezainteresovaného do zvukotvorby by mohla přinášet větší pochopení pro filmy jiné kultury. V neposlední řadě pak zvýšit zájem o zvukově dramaturgické funkce a možnosti filmu obecně.
  • Zvuková dramaturgie v hraném filmu s autentickými výrazovými prostředky
    Müller, Richard
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-10-13
    Ve své diplomové práci se budu zabývat zv. dramaturgií a technickými aspekty zvukové složky hraných filmů (realizace natáčení, postprodukce apod.), jejíž podstatou je důraz na autentičnost s výrazovou neformálností, která vede k sugestivnímu pocitu filmové pravdivosti.
  • Zvuková koncepce a realizace celovečerního animovaného filmu "Na půdě, aneb kdo má dneska narozeniny"
    Musil, Marek
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-06-03
    Teoretická část této diplomní práce je zaměřena na rozbor celovečerního animovaného filmu "Na půdě, aneb kdo má dneska narozeniny" režiséra Jiřího Barty. Čtenář je nejprve seznámen se záměrem zvukové dramaturgie a následuje popis plánovaného zpracování jednotlivých zvukových složek tohoto audiovizuálního díla a konfrontace koncepce s výsledným provedením. Samostatnou kapitola tvoří i uplatnění konkrétních způsobů zvukové stylizace. Práce je také zaměřena na problematiku filmové mixáže tohoto projektu ve formátu Dolby Digital. Vše je zpracováno formou vhodnou k praktickému uplatnění nejen pro studenty FAMU. Zájemci mohou sledovat krok za krokem postup zvukové tvorby u projektu, který byl časově i finančně neobyčejně náročný a v rámci české kinematografie zatím nemá konkurenci.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů