Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "KUBIŠTA, Štěpán"

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Marketing festivalů v Edinburghu
    Soukupová, Karolína
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-06-14
    Bakalářská práce popisuje, představuje a zčásti analyzuje Edinburské festivaly na příkladech dvou z nich - Edinburgh International Festival a Edinburgh Festival Fringe. Kromě základní historické linky, struktury festivalů a jejich fungování práce systemizuje také marketingové, propagační a komunikační struktury a techniky. Poukazuje na jejich užití v praxi, komunikaci s obecenstvem, využití pro cílové skupiny. Upozorňuje také na jedinečné využití marketingu u jednoho z těchto festivalů.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů