Procházet podle oponent "LÍNOVÁ, Anna"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Continuum training systemStráníková, Anežka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-06-10Bakalářská práce se zabývá pohybovým systémem Continuum training system. Popisuje jeho základní charakteristiky, principy, strategie a nástroje. Seznamuje s tímto systémem a uvádí ho do souvislosti s lidským tělem – konkrétně kontinuem fasciální tkáně. Tato souvislost slouží jako odpověď na autorčinu otázku a stává se možností přiblížení se problematice Continuum training system čtenáři bez fyzické zkušenosti s daným systémem. Poslední část práce popisuje vlastní zkušenost autorky s Continuum training systemem. Cílem bakalářské práce je představit poprvé v českém jazyce Continuum training system. Vedlejším cílem je vytvoření souvislosti mezi Continuum training system a kontinuem fasciální tkáně, a opdovědět tak na položenou otázku. Práce je zaznamenáním informací z verbálního sdělení, rešerší odborné literatury a vlastních praktických zkušeností.
- Specifika taneční výchovy v období pubescenceGilová, Karolina(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-06-07Magisterská práce je zaměřena na specifika taneční výchovy v období pubescence, které s sebou přináší řadu změn fyziologických, psychických i vztahových. Konkrétně se jedná o změny tělesné a hormonální, psychický a emoční vývoj, rozvoj myšlení a nový způsob vnímání a vytváření sociálních vztahů. Tyto změny jsou nahlíženy prizmatem tanečního pedagoga s více než desetiletou zkušeností a jejich popis je zasazen do kontextu výuky konkrétní skupiny dospívajících dívek navštěvujících Taneční studio Emotion. Cíl práce: Práce si klade za úkol popsat jednotlivé změny a reflektovat je v souvislosti s výukou tance jako volnočasové aktivity.
- Spirála jako pohybový principŠimůnková, Lucie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-13Tato diplomová práce je zaměřena na pohybový princip spirály, a to především v souvislosti s jeho funkčním opodstatněním v dnešní podobě tance. Snaží se nalézt společný vztah s projevy spirály, jenž jsou prokazatelné v přírodě. Přes fyziologickou účelnost spirály v lidském těle v jeho mikroskopických i makroskopických strukturách hledá odezvu v základních dynamických procesech pohybového aparátu. V kontextu s nabytými informacemi předkládá možnost jejich zužitkování v taneční pedagogice na podkladu práce s představou vycházející z Franklin Method.