Procházet podle oponent "LAMPEROVÁ, Marta"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Branded entertainment možnosti plynoucí ze spolupráce zábavníh o a reklamního průmysluDědková, Linda(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-12Tato práce se zabývá problematikou nástroje branded entertainment. Jejím cílem je představit branded entertainment a jeho potenciál v dnešní době a blízké budoucnosti. Nahlíží na branded entertainment jako model spolupráce zábavního a reklamního průmyslu. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je definován pojem branded entertainment i další důležité pojmy. V druhé kapitole jsou popsány nedávné změny v mediálním světě a jejich důsledky. Třetí kapitola podrobně rozebírá princip fungování branded entertainmentu a jeho specifika a uvádí aktuální příklady v českém i mezinárodním kontextu. V závěrečné kapitole je podrobně analyzován jeden z českých příkladů, jehož cílem je zjištění postojů tří klíčových subjektů při vzniku konkrétního projektu branded entertainmentu a ověřit teoretická východiska z předchozích kapitol. V závěru práce je vyslovena zobecnující hypotéza týkající se fungování a využítí branded entertainmentu a možného vývoje v budoucnu.
- Obnovení tvůrčího zápasu v českém hraném filmuForejt, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-14Text je zamýšlen jako esejistická případová studie společenských a filmových souvislostí tvorby osobnosti Petra Václava. Filmografie Petra Václava bude v celku práce fungovat jako faktorgafická linka dokládající a verifikující soudy, které bude autor práce předkládat. Text se bude v několika kapitolách zabývat: "Nedostatky kritického myšlení" v českém filmovém prostředí a tedy esejistickým načrtnutím panoramatu marasmu české filmové kritiky s akcentem na osobnosti, které těmto tendencím vzdorovali, Jiřího Cieslara a kritického ducha Andreje Stankoviče; dále pak "Mechanismy banalizace autorské výpovědi" a tudíž společenskými principy, které vedou tvůrce k ústupkům v jejich autorském projevu a vyjádření. Autor se pokusí prokázat, že bulvarizace filmové kritiky přímo souvisí s konformitou tvůrců a že se vzájemně utvrují a podporují v tendencích, které nevyhovují skutečně morálně-etickým a hodnotovým nárokům na kinematografii. Výchozí premisa práce je subjektivní a jako taková praví, že tento stav není v pořádku.
- Propagace a šíření krátkých hraných a animovaných filmůHorák, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-10-10Diplomová práce ?Propagace a šíření hraných a animovaných krátkých filmů? popisuje možnosti propagace českých i zahraničních krátkých filmů se zaměřením na hrané a animované krátké filmy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se podrobně věnuje způsobům propagace krátkých filmů, od výběru názvu krátkého filmu, přes tiskové materiály, vizuální prvky, webové stránky až po výrobu filmu o filmu. Druhá část, s podtitulem šíření krátkých filmů popisuje běžně používané způsoby šíření krátkých filmů napříč různými platformami, včetně spolupráce tvůrců se sales agenty a distributory na šíření jejich krátkých filmů. Součástí práce jsou i podrobněji popsány tři modelové příklady šíření krátkých filmů.