Procházet podle oponent "LEDVINA, Josef"
Nyní se zobrazuje 1 - 20 z 47
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- 08. Bun Bo Nam BoMa, Michael(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2024)Datum obhajoby: 2024-06-11This is an inquiry into photography role in mediating dissimilar cultures through ordinary images of noodles in Czechia. Centered on the dish, Bun Bo Nam Bo, this research explores the interplay of display and production through the media of pixels and ingredients. Larger networks that connect identities and distribute schematics of unfamiliar geographies are the basis of studying images of mass culture where advert images are charged with political and historical flavors. Stories from the Vietnamese Diaspora in Central Europe are the source of inspiration for examining a global connection of representations and identities entangling images and geographies. (slurp)
- All Organizing is Magic. Magie a magické praktiky v současném uměníČermáková, Alžběta(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-06-29V práci se zabývám Magií jako alternativou k dominantním kapitalistickým, neoliberálním a patriarchálním strukturám v souvislosti se současným uměním. Navrhuji v práci tezi, že současné umění podlehlo stejné kapitalizaci a komodifikaci jako jiné oblasti života a Magii ve vlastním pojetí, jak ji v práci popisuji na základě několika současných umělkyň, vidím jako východisko z tohoto stavu. Magii rozebírám z filozofického hlediska a nadále dokazuji její přítomnost, avšak v nestereotypizovaném pojetí, v pracích současného umění.
- Between Photography and VideoKunovski, Filip(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-09-15This thesis is an attempt to observe the media of video and photography and the “space” between them. Many artists have operated within this “space”. The reasons behind this are the abilities of these media to be flexible and to transform, and with that, to give the artist, or the user, the wide pallet of possible interpretations by juxtaposing their characteristics. These two media are both widely used by inter-media artists and for communication purposes, mainly on social-media. Technically, they both operate similarly: both depict what is in front of the camera. However, because of the previously mentioned transformative character, video is capable of obtaining some of the characteristics of photography – and vice-versa – only by working with them in a specific manner. Through this thesis, I will attempt to show how the abilities of these media were put together in numerous authentic ways, blurring the lines between their separate fields.
- Bezkamerová fotografie krajiny:Klimešová, Eliška(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2024)Datum obhajoby: 2024-06-12V této práci zkoumám využití bezkamerové fotografie jako prostředku pro reflexi našeho vztahování se ke krajině. Problematizuji estetizující pohled, který je s fotografováním krajiny často spjatý, a hledám možná východiska, jak mohou tento pohled bezkamerové záznamy měnit. Zkoumám, jak skrze perspektivu environmentální estetiky, a skrze přístup ke krajině jako k subjektivnímu prožitku, dochází ke konceptualizování fotografických záznamů krajin v současné době. V průběhu celé práce nastiňuji vztahy mezi fotografií, fotografovanou krajinou a námi, a zabývám se jejich vzájemnými vlivy. Na projektech umělců Jiřího Šiguta a Anaïs Tondeur demonstruji přístupy, ve kterých krajina není pouhým estetickým motivem, ale je chápána jako komplexní (ne)materiální síť významů.
- Botanikova expanzeNetočný, Martin(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-07V kontextu tuzemské vědecké scény se v současné době pohybuje několik postav, jejichž aktivita v mnoha ohledech výrazně převyšuje oblast exaktního bádání. Projekty, kterými se zabývají, naplňují původní diskurs jejich primární oblasti zájmu, svými kvalitami však často převyšují vědecký půdorys a inklinují k řadě interdisciplinárních přesahů. Jedním z nezpochybnitelných aspektů těchto prací je výrazná akcentace estetického nahlížení dané problematiky. Téměř obsesivní tenzi můžeme v kontextu výše popsaného vysledovat v celoživotní práci botanika Jana Alberta Šturmy, jemuž vědecké chápání expanzivních rostlin na našem území zdaleka nestačí a samovolně se tímto posouvá k vykročení do prostoru současného výtvarného umění. Jeho akce vykazují řadu formálních podobností s oblastí československého undergroundu 60. a 70. let, především pak dění kolem kapel The Primitives Group, Plastic People of the Universe a Dg. 307. Dosud realizované landartové instalace jsou tedy typické svou intuitivní nespoutaností a inklinací k pseudosakrální tématice. Tato práce si klade za cíl zmapovat na půdorysu kreativního výzkumu vybrané projekty Alberta Šturmy a pomocí zúčastněného pozorování popsat ty stávající.
- České galerie v době koronavirové krizeMacková, Zuzana-Markéta(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-06-29V této práci budu komparovat různé přístupy českých galerií a uměleckých institucí reagující na podmínky vyvolané koronavirovou krizí. Budu se převážně věnovat následujícím otázkám: Co vlastně znamená přesun fyzického prostoru do toho digitálního? Je etické/správné prezentovat uměleckou instituci skrze sociální média? Proč není internet plnohodnotným ekvivalentem veřejného prostoru? Je možné a hlavně žádoucí se ještě vracet do před-pandemického režimu? Virtuální prostředí nám umožňuje snadno překračovat hranice, přesto jsem se rozhodla soustředit se pouze na české umělecké instituce. I když by se nabízela komparace se zahraničními institucemi, domnívám se, že bych nebyla schopná plnohodnotně a objektivně obhájit obě strany. Ve své práci se pokusím pojmenovat a obhájit nejlepší a nejhorší řešení posunutí prostoru fyzické bílé kostky do virtuálního/nefyzického prostředí, se kterými české galerie přišly v roce 2020. Budu se ptát, jak moc je online prostředí inkluzivní a jak moc exkluzivní.
- Cézannova jablka a černobílá reprodukceProcházka, Jiří(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-06-09Pro svoji závěrečnou teoretickou práci jsem zvolil téma spojené s možnostmi užití černobílé fotografické reprodukce v současné umnělecké praxi. Můj celkový záměr je popsat tuto problematiku nejen pomocí literatury a informací vztahujících se k tomuto tématu, ale demonstrovat ji na konkrétním příkladu díla a s ním spojené průmyslové reprodukce-post impresionistického malíře a otce moderního umění Paula Cézanna. Jako prvotní motivace a inspirace pro výběr tohoto tématu mi posloužila nejenom moje vlastní zkušenost s častou nemožností věrné reprodukce barev ale především její obecná nemožnost zrcadlící se v příkladu výstavy Antonise Pittase. Situace takto se vztahující k bezvýchodnosti černobílé reprodukce ovšem může nastat i v případě takovém, že samotné dílo svoji barevnou škálou reprodukci provedenou v barvě ze své podstaty neumožňuje. Příkladem na kterém lze tuto situaci popsat nám může být výstavní projekt Antonise Pittase ve vídeňské galerii Significant Other obsahující stěnu z reflektivního materiálu, který nemůže být pomocí fotografie věrně zdokumentován a to především z důvodu technické podstaty samotného díla. Kdybychom jako autoři fotodokumentace chtěli stěnu vyfotografovat při reflexi světla, omezili bychom tak použitím zábleskové jednotky světlo ve zbytku místnosti a vyvolali tak možná zcela nechtěný dojem a nesjednocené vyznění fotodokumentace. V takovém případě, pevně věřím, může černobílá reprodukce uměleckého díla najít své komplexní využití, stát se koncepčním řešením, přímo reagujícím na samotné dílo. Reflexní ale například i výrazné barvy mimo barevný prostor tiskárny která bude následně vizuální materiál (publikovanou fotodokumentaci díla, či výstavy) reprodukovat, často vytvářejí podobný problém ale opět v trochu jiném úhlu pohledu, či směru uvažování. Je-li výstupem umělecké instalace především její fotodokumentace, publikovaná prostřednictvím online magazínů pravidelně zveřejňující světové dění umělecké sféry, odpovídající barevnost může být docílena jen samotnou skutečností, že divák konzumuje obrazový materiál prostřednictvím displeje nebo obrazovky, dovolující zobrazení širokého barevného spektra. Realita a věrnost barev může a zpravidla dokonce bívá upravena nad rámec zdrojových dat z fotoaparátu, tak aby odpovídala víc než prostému výsledku fotoaparátu, spíš divácké zkušenosti a celkovému dojmu. V případě, že je fotodokumentace výstavy publikována skrze katalog, či jinou tištěnou publikaci, dostává se umělecké dílo opět do složité situace v rámci své reprodukce. Obsahuje li dílo byť jen malou část charakterizovanou specifickou barevností, mimo schopnost reprodukce barevnosti CMYK, či RGB, je logicky v rámci věrnosti samotné reprodukce tuto barvu/barvy použít jako doplňkové tiskové barvy. Za situace kdy dílo či výstava obsahuje takových specifických barev větší množství, stává se takové řešení nepoužitelným. Nastává ale situace kdy na světlo přirozeně přichází ona možnost černobílé reprodukce. Omezené fotografie, dovolující ale míru imaginace potřebné k alternativnímu vjemu takovéto fotodokumentace.
- Creative Applications of Machine Learning in PhotographyRossa, Alexander(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-06-28Artificial intelligence and deep learning hold considerable potential to be utilized for creative work, particularly in photography. This thesis focuses on the subject of machine learning via generative adversarial networks and its potential applications for creatives and artists in this field. In recent years machine learning has improved significantly as a result of big data and leaps in computer processing power. While the recent resurgence of novelty surrounding artificial intelligence has already raised substantial questions and criticisms in regards to its unforeseen consequences on our evolving relationship with technology in general, there is also a growing optimism aided by an increased democratization of access to machine learning. Visual artists from various backgrounds are learning to utilize artificial neural networks to conceptualize solutions for creative problems, as well as to augment and enhance their own work methods. This paper aims to examine the current state of artificial intelligence in photographic practices by exploring its technological innovations, creative tools, and applications. It will also address the problems of machine learning and AI-assisted art, and finally conclude with a prognosis for its future output potential.
- Creatively Accessible:Holtzman, Ava(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-09This thesis seeks to examine the role of the curator in providing greater access to virtual artistic spaces for disabled people and artists, focusing particularly on the vital integration of creative accessibility into contemporary curatorial practices, and for greater emphasis on disability awareness at the intersections of art and technology to reduce barriers to digital inclusion. Under discussion will be the potential to create welcoming and accessible artistic spaces if given the proper attention and structures to allow access to all visitors, as well as the limiting design and biases of digital technologies and virtual environments which may actively exclude viewers. Using the lens of digital sociology, attention will be paid to the ways in which digital inclusion influences aspects of community, individuality, creativity, and independence, particularly for those with disabilities. Analysis of both successful and lacking curatorial disability accommodation within physical gallery and museum spaces will be considered in the discussion to bring understanding to the past and evolving states of accessibility in more traditional art spaces. Utilizing this history as a precursor to how curation and discourses around digital accessibility are being structured, it will become possible to further investigate and evaluate specific exclusionary practices and hurdles, as well as to identify areas in which those with disabilities are still not being considered and included in the organization and design of contemporary art spaces both on and offline. Ultimately, the goal of this thesis is to emphasize the necessity of standards for accessible digital curation across platforms as a means to allowing for maximum audience access, and to elevate and enhance the experience and connection to virtual art and environments.
- (De)kolonizace Podkarpatské RusiVobořil, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-06-08České země v rámci státního útvaru Rakouska-Uherska ani během své nezávislosti nikdy neměly vlastní kolonie a proces dekolonizace se tak u nás podobně jako v ostatních státech středoevropského kontextu může zdát příliš vzdálený. Pro Česko podobně jako jiné marginálně koloniální státy je charakteristickým jevem přehlížení skutečného zapojení zemí do globálního kolonialismu či jejich profitování z něj. Zástupci Podkarpatské Rusi byli sice připojení území k Československé republice nakloněni, motivy, které doprovázely tuto civilizační misi, ale mají bezpochyby koloniální charakter. Tato práce se věnuje exotizaci Podkarpatské Rusi a uplatňování nadvlády koloniálního chrakteru v meziválečném období skrze československou fotografii. Zaměřím se přitom na fotografie českého antropologa Vojtěcha Suka, který v meziválečném období na Podkarpatské Rusi pořizoval fotografie a obličejové odlitky za účelem antropologického výzkumu místního obyvatelstva. Jeho fotografie je možné číst jako nástroj státní biopolitiky a vědy, protože vytváří formu mechanické objektivity. Kromě toho popisuji, jak se koloniální charakter československé politiky projektoval do běžného života, skrze analýzu rodinných fotografií mého pradědy, který zde působil jako zaměstnanec československé pojišťovny. Práce se snaží o pochopení specifik „československého kolonialismu“ a dekolonizaci fotografického obrazu Podkarpatské Rusi.
- Deník ve výtvarném uměníMička, Adam(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-06-13Tato práce se zabývá jevem využívání deníkového záznamu ve výtvarném umění a to především v oboru fotografie. Analyzuje příčiny a motivace, proč a jak jednotliví autoři takový postup využívají. Uvádí autory, kteří deníkový přístup ve svých uměleckých pracech využívají. Nejde o úplný výčet autorů, kteří s deníkem ve svých dílech pracují.
- Estetika amatérské fotografie, autenticita, současná módní fotografieTreťjačenko, Nikolaj(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2024)Datum obhajoby: 2024-06-12Tato práce zkoumá estetiku amatérské fotografie, a zaměřuje se na její komerční využití v současné módní fotografii. Cílem je definovat klíčové vlastnosti estetiky amatérské fotografie, a prozkoumat konkrétní příklady módních kampaní, které využívají tuto estetiku jako nástroj pro autentifikaci.
- Estetika astronomickej fotografieKarčáková, Ineza(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-06Diplomovou prácou sa primárne venujem skúmaniu súčasnej estetiky astronomickej fotografie. Pod pojmom astronomická fotografia rozumieme dve rozdielne, ale zároveň na sebe závislé skutočnosti. Termínom je jednak zastrešené pole vedeckých obrazov astronomického výskumu, ktoré sú primárne určené pre užšiu skupinu odborne vzdelaných pozorovateľov, na druhej strane, však termínom sledujeme aj obrazy planét, hviezd či hmlovín, s ktorými sa bežne stretáva v médiách široká laická verejnosť. Tieto obrazy na nás pôsobia ako dôveryhodné fotografie, ale v skutočnosti sú to prvotné kvantitatívne údaje pracne prevedené do vizuálnych scén, v súlade s konvenciami fotografickej estetiky. K estetizácii obrazov dochádzalo už v dobe, kedy astrofotografia pracovala primárne s fotografickými doskami. Nové spôsoby detekcie a vizuálneho zobrazenia, ktoré spoliehajú na digitálne spracovanie údajov a digitálne spracovanie obrazu, transformujú tieto tradičné postupy a techniky. Zároveň na nich ale v mnohom nadväzujú: pokračujú v budovaní špecifickej estetiky astronomickej fotografie.
- Etické vlastnosti pornografiePešková, Natálie(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-09Cílem mé bakalářské práce je přiblížení a celkový teoretický náhled do tématu pornografie. Především mi ale jde o poukázání na v celku nový žánr „porna pro ženy“, kterým je etická pornografie. Nejdříve se věnuji nastínění pornografie v kontextu minulého století, především jeho pozdější základ opírající se o feministický diskurzu, příchod druhé feministické vlny a sexuální revoluci. Rozebírám pohled jak ze strany antipornografického, radikálního feminismu, tak pro moji práci přínosnější perspektivou, sexuálně pozitivního, liberálního feminismu. Důležitým literárním podkladem této části práce je kniha: „Hodné holky se dívají jinam. Feminismus a pornografie“ od autorky Kateřiny Liškové, která mimo jiné vedla několik diplomových prací, jejímž hlavním námětem byla právě pornografie většinově zaměřena na ženský úhel pohledu. Následná část směřuje k samotnému tématu pornografie a pornografického průmyslu. V této části se snažím o vysvětlení některých vlastností a obsahových záměrů, které jsou s klasickou pornografií úzce spjaty. Jedná se především o prvky stereotypizace, které souvisejí například s přítomností nerealistických obrazů, či genderové diskriminace. Poslední, hlavní část je věnovaná již zmíněnému tématu odkazujícímu se k názvu celé práce: etickému přístupu v pornografii. Autoři/autorky etického pornografického obsahu svou pozornost směřují k představám sexu z ženské perspektivy, zejména k prezentaci ženských sexuálních tužeb a představ, které se zdají být často přehlížené v běžném pornoprůmyslu. Jedná se o pornograficky obsah, který si klade za cíl uspokojit diváky nejen pocitem bezpečí a etickými hodnotami, ale primárně obsahem, který se od klasické pornografie liší například skutečným vyprávěním děje a důrazem na reálnost především ze strany herců. Herci, kteří se podílí na samotném vzniku obsahu a mají prostor pro sdílení osobních priorit, jsou tímto vedeni k přínosnějšímu vystupování, dokáží skutečněji prožít moment sexuálního vzrušení a tedy i skutečného orgasmu
- Finská krajinářská fotografie se zaměřením na Helsinki SchoolBureš, Mojmír(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-09-12Ve své bakalářské diplomové práci se zabývám tématem fotografie krajiny v podání předních finských fotografických autorů. Pokusím se rozklíčovat politické a kulturní vlivy, které ovlivnily estetické uvažování nad vnímáním snímané krajiny. Dále bych se rád zabýval vlivem výtvarného umění, které formovalo a inspirovalo finské autory a porovnal je s přístupy zahraničních, ale i českých umělců. Jako například Dieseldorfská škola fotografie (Bernd and Hilla Becher, Andreas Gursky), japonská fotografie (Hiroshi Sugimoto, Rinko Kawauchi), čeští umělci (Josef Sudek, Josef Koudelka) a další. Rejstřík autorů Into Konrad Inha, Caj Breme, Ismo HÖLTTÖ, Arno Rafael Minkkinen, Ilkka Halso, Maija Savolainen, Eeva Karhu, Kalle Kataila, Jyrki Parantainen, Elina Brotherus, Maanantai Collective, Mikko Rikala, Sandra Kantanen, Tiina Itkonen, Jorma Puranen, Susanna Majuri, Petri Juntunen, Eija-Liisa Ahtila, Nanna Hänninen, Pentti Sammallahti, Karl Emil Stahlberg, Riitta Päiväläinen, Marja Pirilä, Ritva Kovalainen, Sanni Seppo, Juha Suonpää
- Formovanie excelentnej inštitúcie a seba-inštitucionalizáciaKiripolský, Andrej(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-06-08Prostredníctvom mapovania rôznych foriem inštitucionalizácie, práca predstavuje prípadové štúdie súčasných inštitucionálnych experimentov a vytvára porozumenie nad evolúciou inštitucionálnej problematiky. Práca hľadá vykonávané alternatívne postupy umeleckých inštitúcií, pozoruje stabilitu, zlyhanie a ich prínosy v kontexte vývoja a kritického premýšľania o inštitúciách. Cieľom je priniesť pohľad na súčasnú problematiku umeleckých inštitúcií v kontexte vzostupu kreatívnych a kultúrnych priemyslov a ich urýchlenej nutnej adaptácie do kapitalistickej logiky. Prináša kritické skúmanie umeleckej inštitúcie s pochopením toho, ako sú vytvorené a potenciálne menené prostredníctvom vykonaných postupov. Ak dokážeme vybudovať inštitúcie založené na nových princípoch, kto sú títo ľudia, pre ktorých ich budujeme?
- Fotograf a pedagog Jan RegalSmilková, Karolína(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-06Diplomová práce se zaměřuje na fotografa a pedagoga Jana Regala. V teoretické části je shrnut jeho život a dílo v podobě fotografické a pedagogické činnosti. Působnost Jana Regala je převázně ve Zlínském kraji, odkud pochází. Záměrem této práce není pouze biografie zmiňovaného fotografa, ale i jeho působení v kontextu s dobou.
- Fotografický deníkHájková, Natálie(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-09Tato práce zkoumá metody a přístupy deníkové fotografie, a to z obecné teoretické stránky, tak v rámci rozboru děl konkrétních autorů. V těchto rozborech práce analyzuje deníkovou tvorbu tří rozdílných fotografů, Libuše Jarcovjakové, Josefa Koudelky a Viktora Kopasze, a jejich individuální přístup k osobnímu deníku, jak z obsahové, tak formální strany. Klíčová slova: Deník, fotografie, autoportrét, Libuše Jarcovjáková, Josef Koudelka, Viktor Kopasz, osobní prostor
- Fotogrammetrie a sochaJaneček, Richard(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-06-19Tématem diplomové práce je fotogrammetrie a socha. Od stručné historie měření se dostávám k měření a fotografii a následně k vývoji fotogrammetrie ve světě. Další část práce je věnována fotografii a fotogrammetrii a soše. Kapitola fotogrammetrie a socha je věnována nejen fotogrammetrii a soše, ale i historickému přehledu o fotografii a soše a prvních pokusech/experimentech, převádět pomocí fotografického záznamu objekt do obrazu a zpět do prostoru. Fotogrammetrie a socha je zároveň věnována uměleckým projektům několika autorů, je nž ve své práci tuto technologii používají a je důležitá i pro samotný koncept projektů. V práci se zároveň zabývám fotogrammetrii a sochou, estetikou fotogrammetrických modelů a závěrem pracuji s myšlenkou virtualizovaného světa pomocí amatérské fotografie. Práce funguje jednak jako sumarizace historických faktů a myšlenek v oblasti fotogrammetrie a sochy, ale zároveň nabízí různá autorská pojetí tohoto tématu.
- Hledání malebna v kontextu české krajinyMalinová, Světlana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-09-15Krajina a příroda jsou během chůze upomínkou na jednotlivá místa, události, zvuky a pachy. Estetické, geologické a filozofické komponenty či aspekty, kterými se necháme vědomě či nevědomě ovlivňovat při procházení se v krajině, nám ztělesňuje vědomí i bezvědomí naší mysli a těla. Námaha, koncentrace, setrvačnost nebo ztráta vědomé kontroly. To vše nás může potkat při chůzi v krajině. Během přepravy z bodu A do bodu B, procházky či ztrácení se. Krajina a její zákoutí v nás vyvolávají reakce jimiž zkoumáme ztělesněný fyzický zážitek z ní. Během chůze prostorově prožíváme význam krajiny, reflektujeme povahu jejího terénu, duševně i fyzicky ji cítíme. Ve svém výzkumu se pokusím co nejlépe popsat nejprve estetické a historické chápání krajiny, které je typické při jejím hodnocení v kontextu střední Evropy a poté se pomocí výzkumné formy chůze zaměřit na vybranou část krajiny, kdy budu sama zkoumat terén, trasy, vzdálenosti či dispozice jiných chodců a cíle jejich chůze. Tato výzkumná metoda by měla odhalit, jak přesně lze specifikovat termín malebna. Ten označuje, jednak vhodnost krajiny pro malířské ztvárnění, jednak výtvarnou a estetickou hodnotu krajiny samotné, což je vždy spojeno s klidným vyzněním, neokázalostí či líbeznou všedností. Mozaika rybníků, luk, lesíků, alejí, polí, pěkných „tradičnějších“ vesnic či městeček . Cílem práce je tak odhalovat estetické kvality malebna a přírodní estetiky. Každý z nás ale chápeme krajinu subjektivně a jiném způsobem vnímání. Krajinu nejintenzivněji a nejpřirozeněji cítíme, jen když v ní chodíme. Noříme se tak stále hlouběji do jejích zákoutí.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »