Procházet podle oponent "LEDVINOVÁ, Jana"
Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Crowdfunding pro divadloMichel, Andrea(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-06-13Tato práce řeší problematiku crowdfundingu jako nástroje, se zaměřením na divadelní oblast, respektive na neziskový sektor. Svou pozornost zaměřuji na všechny fáze kampaně, hlavní důraz přitom kladu stanovení cílů kampaně, identifikaci a vyčíslení všech nákladů, které jsou s ní spojeny. Zaměřuji se na využití celého potenciálu tohoto nástroje, a na objem práce s ním spojený. Stručně se zabývám také motivací dárce. Poslední částí jsou tři případové studie konkrétních úspěšných kampaní. Praktickým výstupem práce je pak mnou vytvořený nástroj pro tvorbu rozpočtu kampaně, přesněji nástroj, díky kterému budou autoři schopni identifikovat a vyčíslit veškeré náklady spojené s kampaní a tím lépe určit jaká by měla být cílová částka. Díky tomuto nástroji jsem došla ke zjištění, že při vybírané částce 50 000 korun činí náklady na tvorbu kampaně okolo 30% z této částky, čím vyšší vybíraná částka je, tím nižší je poměr nákladů s kampaní spojených.
- Dárcovské programy komunikace kulturních institucí s dárciRoušalová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-14Tato diplomová práce se zabývá možnými způsoby komunikace kulturních organizací s dárci se zaměřením na tzv. dárcovské programy - tedy systematizovanou, jasně formulovanou a transparentní práci s dárci. Hlavní část se věnuje individuálním dárcům a (po vymezení pojmu dar a výčtu jeho možných forem) popisuje možnosti vnitřní organizace práce s dárci, která zahrnuje především způsoby personálního zajištění, vytváření dárcovských klubů a databází či zapojení členů správní rady do práce s dárci. Následuje podrobný rozbor procesu hledání, výběru a oslovení vhodných potenciálních dárců společně s analýzou členění benefitních programů a jednotlivých benefitů. Práce se dále zabývá možnostmi péče o dárce a organizací speciálních akcí - eventů v souvislosti s touto péčí. Poslední část práce je věnována korporátním dárcům, zejména využíváním strategií společenské odpovědnosti firem při komunikaci s těmito dárci a vazbami mezi individuálním a korporátním dárcovstvím. Teoretické poznatky jsou v celé práci doplňovány příklady z praxe českých i zahraničních kulturních institucí. Cílem práce je popsat situaci na poli dárcovství u nás a vytvořit spektrum možností, které mohou kulturní manažeři při práci s dárci využít.
- Elektronický fundraising v kulturní sféř eKravcová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-07Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vývoj a možnosti elektronického fundraisingu ve světě i České republice. Zároveň je cílem práce prozkoumat a popsat dostupné nástroje crowdfundingu v České republice a posoudit vhodnost jejich využití pro nestátní neziskové organizace v oblasti kultury. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmový aparát z oblasti fundraisingu a dárcovství, dále na ekonomicko-právní aspekty s ním související a teoreticky ukotvuje problematiku crowdfundingu. Analytická část přináší rozbor třech největších českých dárcovských portálů - a to Darujme.cz, Daruj správně a Dárcovská SMS.
- Komunikační specifika pracovní role divadelní produkčníKarasová, Agáta(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-06-08Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat profesní komunikaci divadelní produkční z hlediska jejích specifik, daných především divadelním prostředím. Zároveň je cílem práce porovnání profesní komunikace managera ve firmě střední velikosti a divadelní produkční v repertoárovém divadle. Dále také zjištění optimálních komunikačních prostředků nutných pro výkon tohoto povolání a nejčastější nedostatky, které se v této profesní komunikaci vyskytují. Teoretická část se zaměřuje na pojmosloví z oblasti komunikace a personalistiky. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, uskutečněného na vzorku divadelních produkčních a zaměřeného na komunikační dovednosti.
- Komunitní nadaceVávrová, Diana(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-14Diplomová práce představuje koncept komunitních nadací, organizací zaměřujících se na všestranný rozvoj komunity, které ve své činnosti prosazují strategickou filantropii, snaží se podněcovat utváření platformy spolupráce mezi jednotlivými sektory a podporovat neziskové projekty, včetně těch kulturních. Vysvětlení rozličného chápání pojmu komunita a přiblížení problematiky komunitního rozvoje napomáhá pochopení odlišného vzniku těchto subjektů v rozdílných kontextech - v americkém, kde se tento model zrodil, a v evropském, kam byl přenesen. Analytická část zkoumá fungování českých komunitních nadací. Zaměřuje se na činnost a hospodaření Ústecké komunitní nadace, která je ze všech nejstarší, a porovnává ji s modelem celostátní organizace zaměřené na komunitní rozvoj, v našem případě Nadací VIA. Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat činnost komunitních nadací a na základě výstupů výzkumné části odvodit možný potenciál a bariéry bránící rozvoji českých organizací věnujících se všestrannému rozvoji komunity.