Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "LHOTÁK, Vladimír"

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR
    Spurný, Hynek
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)
    Datum obhajoby: 2021-09-14
    Bakalářská práce Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR je psána z perspektivy českého producenta a zaobírá se podobou marketingových strategií ve stádiu vývoje krátkometrážního animovaného filmu. Cílem práce je zmapování jednotlivých marketingových kroků, které by měl producent ve vývoji krátkého animovaného projektu podniknout, aby svému filmu připravil co možná nejlepší zázemí pro jeho celkovou realizaci. Záběr této práce se zaměří na marketingové postupy počínajíc ranou fází vývoje, až po jeho prezentaci na evropských filmových trzích, koprodukčních fórech a festivalech. Práci uzavřou případové studie konkrétních krátkých českých animovaných filmů, které mají za cíl postihnout podobu marketingových strategií v kontextu praxe.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů