Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "MUSILOVÁ, Helena"

Nyní se zobrazuje 1 - 20 z 29
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Bakalářský výstavní soubor: Transvestiti
    Šigut, Vladimír
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-18
    Ve svém souboru fotografuji muže, kteří nezávisle na svém sociálním postavení, mají problém se svoji mužskou identitou a proto se převlékají nebo stylizují do role žen. Jsou to obyčejní muži, které můžeme míjet a potkávat denně v práci, na ulici a večer se mění v ,,sexbomby? a hvězdy klubových parketů a pódií. Ve svých ženských převlecích rázem ožívají, protože jejich přeměna v ženu je celkově naplňuje a uspokojuje. Pokládat otázky, proč se stylizují do rol žen a co je k tomu vede. Snažím se je fotografovat popisně ne umělecky, nalézt přirozenost portrétovaných a zachytit autentičnost okamžiku, který společně strávíme v ateliéru.
  • Bez názvu
    Kliment, Jáchym
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-09-15
    Partitury, plošné diagramy. Utkvělé myšlenky, obrazy a jejich záznamy
  • Bulvární fotografie
    Kolářová, Dana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-10-07
    Motivem této práce bylo zejména přiblížit zákulisí vývoje jednotlivých fází událostí vykresleného na titulních stranách bulvárního tisku od jeho zrodu, přes jednotlivá úskalí až k jeho finální prezentaci jednotlivými deníky bulvárního žánru.
  • Camera Obscura v současném umění
    Kašparová, Adéla
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-18
    Tato práce se zabývá jevem využívání camery obscury v současném umění. Zamýšlí se nad příčinami a motivacemi, které v dnešním světě digitálních technologií k práci s historickým fenoménem vedou. Dále uvádí jednotlivé autory používající cameru obscuru. Nejde o vyčerpávající výčet, pro výběr umělců je určující nastínění nejzajímavějších tendencí.
  • Contemporary Photography and Politics
    Müller, Kristyna
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-18
    In my BA thesis I am exploring photographers that are working with politics, political photographers. They intetionally are photographing to comment or change certain political incidents. Photographers that I am briging up are such as Alfredo Jaar, Raphael Dallporta or Jean-Christian Bourcart. I explore their work with questions like, how they photograph, what political event and how do they work with the viewer. It is a broad subject, and I am trying to give the reader a first meeting with what politics and photography is.
  • Elina Brotherus
    Zahradníčková, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-09-20
    Tato bakalářská práce je věnována celkové tvorbě finské fotografky Eliny Brotherus. V úvodu se zabývám jejím životem, který částečně ovlivňuje její dílo. Hlavní část práce je věnována jejím fotografiím, část pak také jejím videím. Dílo je zachycené chronologicky již od raných počátků, kdy autorka ještě studovala na vysoké škole University of Art and Design ve finských Helsinkách až po její současnou tvorbu. Velká pozornost je směřována nanejznámější soubory jakými jsou Das Mädchen sprach von Liebe, Suites françaises 1 a 2 nebo The New Painting. Jedna kapitola se zabývá také zařazením Eliny Brotherus do Helsinské umělecké školy. Výsledkem je vytvoření biografie této známé fotografky, která prozatím ještě nikdy nebyla sepsána.
  • Estetické principy v nekomerční reklamě
    Dernerová, Dora
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-09-21
    Bakalářská práce na téma Estetické principy v nekomerční reklamě (se zvláštním ohledem na organizaci Člověk v tísni) se zabývá tištěnou reklamou pro neziskový sektor. V jednotlivých kampaních organizace Člověk v tísni hledá prostředky, kterých nekomerční používá a snaží se porovnat projevy nekomerční reklamy s nástroji reklamy komerční.
  • Fotografie a trh s uměním
    Loucaides, Andreas
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-10-11
    Hlavním cílem mé diplomové práce bude snaha popsat trh s uměním a zejména pozici fotografie v něm. Kdy se fotografie stala součástí trhu s uměním a proč? Je vstup fotografie na trh s uměním důvod pro změnu fotografického diskurzu a dále je tato skutečnost sama o sobě schopná ovlivnit estetiku fotografie? Jak byla fotografie ovlivněna vizuálně, tematicky a navíc jak byl ovlivněn i způsob vystavení fotografického obrazu? Je pravdivé tvrzení, že čím větší fotografie tím větší její umělecká hodnota? "Umění je o životě, trh s uměním je o penězích" řekl Damien Hirst. Je tomu tak? Možná jde v umění jen o peníze jen v dnešní době. Stalo se to, že se trh s uměním a umění sjednotili? Výše uvedené otázky jsou některé z prvků, které budou konstituovat výzkum mé diplomové práce.
  • Fotografky v českých zemích 1918 - 1939
    Kontra, Gabriela
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-10-07
    Ve své magisterské diplomové práci se zabývám obdobím, které je ohraničeno koncem první a začátkem druhé svetové války. Snažím se vytvořit alespoň několik ucelených profilů jednotlivých autorek, bez ohledu na posuzování jejich uměleckého významu.
  • Hella Heyman/Hammid
    Benešová, Pavla
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-16
    My theoretic bachelor work deals with life and work of the american photographer Hella Heyman/Hammid. During her life Hella Hammid created uncountable quantity of photographs with theme of childhood, which has got wide social and sociological range. Her book illustrations indicate her profesionality and precision both in custom work and in free creation. Her book illustrations indicate also her ability to communicate with children and her amazing invention and creativity.
  • Interaktivní projekty pracující s fotografií
    Držková, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-18
    Práce se věnuje uměleckým projektům, které interaktivně zpracovávají větší množství fotografií a jsou určeny k prezentaci na internetu, případně CD-ROMu. Cílem práce je popsat dva základní okruhy otázek, které se k těmto projektům pojí ? otázku interaktivity a problematiku fotografické databáze. Na základě obecných definic a klasifikací interaktivity jsem projekty rozdělila do dvou skupin, na projekty uplatňující selektivní a produktivní princip interaktivity, a následně je popsala s ohledem na strukturu a princip fungování. Další část se zabývá vztahem databáze projektů k fotografickým archivům. Pozornost je věnována zejména vztahu digitálních a analogových fotografických archivů a otázkám spojeným s otevřenými archivy a obrazovou databází internetových serverů.
  • Jano Pavlík
    Podolská, Zuzana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-18
    Bakalářská práce je o fotografovi Jano Pavlíkovi, rozebírá jeho krátký život a tvorbu.
  • Josef Bartuška
    Horázná, Jitka
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-18
    Jihočeský učitel Josef Bartuška se řadí k nejoriginálnějším a nevčestrannějším avantgardním uměleckým osobnostem třicátých let dvacátého století.
  • Kurt Kren
    Procházka, Fraňo
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)
    Datum obhajoby: 2014-09-10
    Vo svojej teoretickej bakalárskej práci sa zaoberám tvorbou Kurta Krena. Píšem o ňom ako o fotografovi, ktorý využíval film na prezentáciu fotografií. V prvej polovici priblížim jeho život a tvorbu, v druhej polovici rozoberiem niektoré z jeho filmov.
  • Lee Miller surealizmus, telo, zobrazenie smrti
    Kubinová, Mária
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-06-04
    V mojej práci sa zaoberám tvorbou Lee Miller, najmä prác venujúcim sa zobrazeniu smrti so surealistickými prvkami a dôrazom na telo. Cez metodiku 'Čítania obrazu' anlyzujem fotografiu Mŕtveho SS dozorcu v kanáli a Zasamovraždenej dcéry starostu Lipska.
  • MessAge
    Kovačevič, Danica
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-06
    Danica Kovačević se ve svém diplomovém výstavním souboru zabývá portréty cizinců žijících v Čechách, jelikož autorka sama pochází z ciziny, ale žije v Praze třetinu svého života. Název souboru MessAge má dva významy: zpráva, nebo sdělení a zmatený věk. Oba jsou správné a nesou základní myšlenku souboru. Soubor vypráví o zkušenostech, dobrých a špatných. Zároveň má ambice probouzet v lidech otázky, uvědomit si alespoň na okamžik sebe sama i své okolí a konfrontovat se s ním. Soubor je rozdělený na dvě častí, první jsou barevné portréty ve formátu 25x25 cm a druhá jsou ilustrace příběhů vyprávějícich, barevné fotografie ve formátu 25x20cm. Vše je vytištěné technologií inkjet. Součástí souboru je i text, vypovědi portrétovaných, kteří nám sdělují svoje vnímáni okolí, ve kterém se snaží i přes svoje rozdíly zapadnout.
  • Osobní vesmír
    Příhodová, Tereza
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-09-15
    Zhmotnění představ. Vytvoření "osobního vesmíru", realizace nejhlubších fantaskních představ člověka. Dílo bude tvořeno fotografiemi, texty, publikací a světelným modelem.
  • Pornographic art
    Schacht, Nina Agerholm
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)
    Datum obhajoby: 2014-06-02
    A comparement of art and pornography from a theoretical and philosofical point of view.
  • Primrose Hill
    Veselá, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-10-05
    Práce pojednává o plynutí času a prolínání příběhů
  • Publikace: 5%
    Hrabětová, Kristina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-10-01
    V období normalizace platil nepsaný zákon, že pět procent z celkového nákladu na výstavbu musí patřit umění. Vznikala tak velkolepá, ale mnohdy i velmi absurdní díla.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů