Procházet podle oponent "NOVÁK, Martin"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- TransmutaceBalhar, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-16Tato bakalářská práce je složena ze dvou částí. V první části se zabývám kritikou hudebně vzdělávacího diskurzu a literatury pro bicí nástroje. Mezi hlavními problémy, které v této části zmiňuji je přehnaná kategorizace hudby, která je definována na základě arbitrárních kriterií. Dalším problémem je opakované využívání, v principu identických, cvičení napříč hudebními publikacemi. Dále samotný způsob psaní cvičení, který je zaměřen na kvantitu a rudimentární vypsání všech možných variací namísto vysvětlení principů za těmito tématy a vybídnutí čtenáře ke kreativní práci a tvorbě cvičení vlastních. V druhé části práce se budu věnovat vlastnímu přístupu k hudebnímu vzdělání a představím svou metodu tvorby hudebních prostředků nazvanou “Transmutace“. Metoda stojí na principech individualismu a aktivní participace čtenáře. Podkladem k této metodě jsou závěry z první části práce a vlastní zkušenosti získané během mých bakalářských studií, soukromých konzultací a praxí.
- Tvorba zvukové složky počítačových herOramus, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-20Tato práce popisuje tvorbu zvukové složky počítačových her. Zaměřuje se především na postupy a technologie běžně používané při vývoji 3D her a mapuje je během celého procesu tvorby těchto her. Dále také poukazuje na odlišnosti a specifika tohoto oboru, především oproti tvorbě filmového zvuku. Cílem práce je podat obecný přehled o tom, co obnáší práce sound designera při tvorbě počítačových her.
- Zvukový design činoherních divadelních představeníGreiner, Ladislav(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-02Tato práce pojednává o zvukovém designu činoherních divadelních představení v porovnání se zvukovou dramaturgií filmu. Oproti filmu má divadelní forma zásadní specifikum v tom, že jde o předvádění přímé, živé a bezprostřední. Práce je rozdělena na několik částí, začíná charakteristikou zvukové tvorby v divadle a její historií. Dále pak porovnává zvukovou dramaturgii činoherních představení a filmu, pojmenovává zvukvařské profese v divadle, popisuje technické a technologické možnosti z pohledu zvukové dramaturgie a samozřejmě vymezuje náplň práce zvukového designéra. Text si neklade nároky být návodem, podle kterého se dá vytvářet univerzálně použitelný zvukový design. Autor předkládá čtenářům své dosavadní praktické zkušenosti, které se snaží zobecnit a zdůvodnit postupy, realizované v praxi.