Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "ONDRAŠÍKOVÁ, Věra"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Choreografické myšlení tvůrců současného českého tance
    Veselá, Jitka
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-06-10
    Tato bakalářská práce je zaměřena na choreografické myšlení tvůrců současného českého tance. Dotazovala jsem se sedmi choreografů, kteří působí v Praze. Oslovila jsem Mirku Eliášovou, Doru Hoštovou, Jana Kodeta, Jana Komárka, Terezu Ondrovou (VerTeDance), Lenku Ottovou a Tomáše Rychetského. Sestavila jsem si okruh otázek, na základě kterých jsem se snažila zjistit, jak choreografové myslí a tvoří. Dále jsem chtěla zjistit, co mají dotazovaní společného, či odlišného. Rozsah jednotlivých rozhovorů je rozdílný, protože každý choreograf byl jinak ochotný a přístupný. Vycházela jsem z poskytnutých rozhovorů, zhlédnutí jejich dostupných choreografických prací a informací z internetových serverů. Práce je rozdělena do čtyř oddílů. První části je komentář k výzkumu, následuje samostatný výzkum, v třetí jsou rozhovory s životopisy a posledním čtvrtým dílem je závěr. Součástí práce je také příloha obsahující všechny otázky, která je umístěna na konci práce.
  • Peeping Tom
    Podešvová, Natálie
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2021)
    Datum obhajoby: 2021-09-08
    Bakalářská práce vypovídá o belgickém souboru Peeping Tom. Zkoumá jeho poetiku, způsob práce, seznamuje se zakladateli souboru a jeho členy. Popisuje proces tvorby, inspirační zdroje a přístupy k jednotlivým inscenacím.
  • Tendence současného tance a cirkusu na základě analýzy vybraných inscenací
    Bočková, Aneta
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2024)
    Datum obhajoby: 2024-09-06
    Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu na poli současného tance a cirkusu. Hlavní částí práce je kapitola analýzy, ve které je srovnáváno 5 vybraných inscenací tuzemských a zahraničních tvůrců. V práci je stručně popsán vývoj cirkusového a tanečního umění, s důrazem na období moderny a postmoderny a také jsou zde představeni jednotlivý tvůrci či soubory a jejich díla. Cílem této práce je zasadit jejich tvorbu do kontextu dnešní doby s ohledem na historii obou oborů, najít jejich styčné body a pokusit se rozklíčovat strukturu těchto děl, a to především na základě vztahu těla a objektu a práce s tělesnou virtuozitou.
  • Život a tvorba Conrada Drzewieckého
    Puchowska, Sara Maria
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-06-15
    V mé magisterské diplomové práci se zaměřuji na souhrn historických údajů o Conradovi Drzewieckém a jeho životě. Je to osobnost, která se zapsala do historie tance a choreografie druhé poloviny dvacátého století v Polsku. Byl jedním z prvních poválečných tanečníků, tančil v Polsku i mimo polské hranice. Byl zakladatelem a ředitelem Polskiego Teatru Tańca ? Baletu Poznańskiego. Byl učitelem na Statní baletní konservatoři v Poznaní. Jeho dílo tvořilo předstupeň k vytvoření nového tanečního stylu v Polsku. Představoval polské umění v zemi i v zahraničí. Tato práce není subjektivní pohled na život a dílo Conrada Drzewieckého, ale malou sbírku historických i teoretických informaci.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů