Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "PECÁK, Josef"

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Black and White Cinematography in the Digital Era
    Burgos Barbosa da Silva, Guilherme
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-06-07
    I want to understand why B&W filmmaking is appearing as an artistic form in contemporary times, and how these films are being made technically. To explore the technology currently being used, I will create a test and examine results of the same scene filmed with RED color, RED bw, ARRI color, ARRI bw and Double X. I plan to analyze raw images for comparign first characteristics, then apply color grading to get final b&w results.
  • Ostrost a neostrost zobrazení jako jev i výrazový prostředek
    Stretti, Adam
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-18
    Tato práce se zabývá ostrostí a neostrostí z různých úhlů pohledu. V první části se seznámíme se stavbou oka, jeho fyziologickými a psychofyziologickými vlastnostmi, i s jeho vadami. V další části se budeme zabývat pohledem na toto téma z pohledu fotografického zobrazování ? optické zobrazení vůbec, ostrost obrazu a její různé typy a využití, rozlišovací schopnost a vady objektivů a podobnost těchto vad s vadami oka. V poslední části se budeme zabývat tímto tématem jako výrazovým prostředkem a možností využití ostrosti i neostrosti v různých případech a podobách.
  • The Examination Of The Creative Potential Of Cinema Lenses
    Bruges, Leo
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)
    Datum obhajoby: 2020-09-24
    Tato diplomová práce zkoumá otázku, jak si současní kameramani a kameramanky vybírají objektivy pro natáčení svých filmů na základě stanovených kritérií, znalostech a zkušenostech s danými objektivity a taktéž jejich testování. Tato práce zkoumá objektiv z technického hlediska, sleduje, jak pracuje se světlem, jaké má parametry, vlastnosti a nedostatky, aby bylo možno lépe pochopit, jak lze určit jeho kreativní použití. Výsledky této práce vycházejí z rozhovorů se třemi kameramany s důrazem na nejnovější filmy, na kterých pracovali: Lawrence Sher (Joker, 2019), César Charlone (Dva papežové, 2019) a Vladimír Smutný (Nabarvené ptáče, 2019). Rozhovory zkoumají kameramanův pracovní postup a proces při práci na konkrétních filmech a poskytují srovnání mezi jejich stylem, uměleckými rozhodnutími a dnešními trendy, které jsou ovlivněny pokračujícím vývojem technologie objektivů a kamer. Tato práce ukazuje, že moderní kameramani mají své vlastní způsoby chápání a používání objektivů a že též reflektují takzvanou „psychologii“ objektivů. Tento koncept stojí na myšlence, že vhodně zvolené snímání umožňuje divákům, aby se naladili na vnitřní svět postav a zároveň sledovali jejich příběh.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů