Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "PLATZ, Josef"

Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Improvizace o improvizaci
    Mišíková, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2009-06-08
    V mé bakalářské práci "Improvizace o improvizaci" jsem se snažila vymezit ono široké pojetí, jež představuje improvizace. Stěžejním pilířem mé práce jsou rozhovory s několika osobnostmi z různých uměleckých oborů a mé vlastní zkušenosti a zážitky, na základě kterých vyplývá, že improvizace je nedílnou součástí každého uměleckého projevu, jež je odrazem našeho každodenního života.
  • Klauniády V + W
    Paňková, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-06-02
    V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na nástup meziválečné avantgardy, počátky
  • Klimová Jana : Roman
    Klimová, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-06-10
  • Mišíková Barbora : Roman
    Mišíková, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-06-08
  • Němý film jako zdroj inspirace
    Mléčková, Zuzana
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-08
  • Principy komična nejen v mimickém divadle
    Zíková, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-06-02
    Tato bakalářská práce se zabývá významem komična nejen v mimickém divadle. Snaží se o odhalení postupu, jak vyvolat a použít komično správným způsobem. Součástí této práce je teoretický rozbor techniky komična, hlavních názorů na podstatu komična a jeho podmínek.
  • Švecová Alena : Roman
    Švecová, Alena
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-06-10
  • Témata a formy libret v pantomimě
    Richta, Pavel
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-09-12
    Tato úvaha je nahlédnutím do různých způsobů zpracování a tematického pojednání pantomimy dvacátého století. Snažím se potvrdit, že témata použitá v pantomimě se velmi často opakují v různých podobách. Z toho bych rád vyvodil možnosti pro současnou pantomimu a pokouším se uvést problematiku směřování pantomimy na příkladech inscenací z dob nedávno minulých, i mých osobních dramatických pokusů.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů