Procházet podle oponent "PLATZ, Josef"
Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Improvizace o improvizaciMišíková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2009-06-08V mé bakalářské práci "Improvizace o improvizaci" jsem se snažila vymezit ono široké pojetí, jež představuje improvizace. Stěžejním pilířem mé práce jsou rozhovory s několika osobnostmi z různých uměleckých oborů a mé vlastní zkušenosti a zážitky, na základě kterých vyplývá, že improvizace je nedílnou součástí každého uměleckého projevu, jež je odrazem našeho každodenního života.
- Klauniády V + WPaňková, Jana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-02V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na nástup meziválečné avantgardy, počátky
- Klimová Jana : RomanKlimová, Jana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Mišíková Barbora : RomanMišíková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-08
- Němý film jako zdroj inspiraceMléčková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-08
- Principy komična nejen v mimickém divadleZíková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-02Tato bakalářská práce se zabývá významem komična nejen v mimickém divadle. Snaží se o odhalení postupu, jak vyvolat a použít komično správným způsobem. Součástí této práce je teoretický rozbor techniky komična, hlavních názorů na podstatu komična a jeho podmínek.
- Švecová Alena : RomanŠvecová, Alena(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Témata a formy libret v pantomiměRichta, Pavel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-12Tato úvaha je nahlédnutím do různých způsobů zpracování a tematického pojednání pantomimy dvacátého století. Snažím se potvrdit, že témata použitá v pantomimě se velmi často opakují v různých podobách. Z toho bych rád vyvodil možnosti pro současnou pantomimu a pokouším se uvést problematiku směřování pantomimy na příkladech inscenací z dob nedávno minulých, i mých osobních dramatických pokusů.