Procházet podle oponent "PRAŽÁK, Albert"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Audiovizuální divadelní performance na motivy sbírky T.S. Eliota "Pustina"Holmerová, Ludmila(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-01-13Tématem mé diplomové práce je použití analogové vizuální technologie pro
- Christoph Willibald Gluck: Orfeus a Eurydika - komplexní scénografický projektLucena Munoz, Eufrasio(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-01-13Tato práce je teoretickou částí komplexního scénografického projektu na základě opery Ch.W. Glucka Orfeus a Eurydika. Snažím se o aktualizaci Orfeova mýtu v kontextu současné operní scénografie. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se stručně zabývá historií a biografií autorů hudby a libreta. V druhé části práce se pokoušíme hlouběji proniknout do specifičnosti barokního divadla, vzhledem k dobovému kontextu, v němž byla vytvořena hudební skladba jíž se zabýváme. Třetí část se zabývá výběrem nejlepších představení z hlediska historického a scénografického. Poslední část pojednává o samotném komplexním scénografickém projektu, vysvětluje každou scénickou situaci a její vyznění je ppodloženo obrazovou dokumentací návrhů, skic a inspirativními materiály.
- Komplexní scénografické řešení opery Leoše Janáčka "JEJÍ PASTORKYŇA"Špalová, Jana(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-12
- Sofokles: Antigona. Současná intepretace klasického textu. Komplexní scénografický projekt pro nedivadelní prostor.Kanhäuserová, Ivana(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-01-14Tato práce je teoretickou částí komplexního scénografického projektu na základě textu Sofoklovy Antigony. Snaží se v rámci tématu najít vizuální a výtvarně dramatická východiska, která se ověřují následně na samotných návrzích projektu. Práce je rozdělená do dvou částí. První se zaobírá ideovými problémy antické tragédie a jejích možností řešení při realizaci v současnosti, tedy jak toto drama aktualizovat. A následně jak tyto ideje převést do vizuálně a prostorově dramatických prostředků. Zastaví se také u tématu vlivu doby na vnímání diváka. Druhá část pojednává o samotném komplexním scénografickém projektu, vysvětluje každou scénickou situaci a její vyznění je podloženo obrazovou dokumentací návrhů a skic.