Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "PRAŽÁK, Albert"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Audiovizuální divadelní performance na motivy sbírky T.S. Eliota "Pustina"
    Holmerová, Ludmila
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-01-13
    Tématem mé diplomové práce je použití analogové vizuální technologie pro
  • Christoph Willibald Gluck: Orfeus a Eurydika - komplexní scénografický projekt
    Lucena Munoz, Eufrasio
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-01-13
    Tato práce je teoretickou částí komplexního scénografického projektu na základě opery Ch.W. Glucka Orfeus a Eurydika. Snažím se o aktualizaci Orfeova mýtu v kontextu současné operní scénografie. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se stručně zabývá historií a biografií autorů hudby a libreta. V druhé části práce se pokoušíme hlouběji proniknout do specifičnosti barokního divadla, vzhledem k dobovému kontextu, v němž byla vytvořena hudební skladba jíž se zabýváme. Třetí část se zabývá výběrem nejlepších představení z hlediska historického a scénografického. Poslední část pojednává o samotném komplexním scénografickém projektu, vysvětluje každou scénickou situaci a její vyznění je ppodloženo obrazovou dokumentací návrhů, skic a inspirativními materiály.
  • Komplexní scénografické řešení opery Leoše Janáčka "JEJÍ PASTORKYŇA"
    Špalová, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-06-12
  • Sofokles: Antigona. Současná intepretace klasického textu. Komplexní scénografický projekt pro nedivadelní prostor.
    Kanhäuserová, Ivana
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-01-14
    Tato práce je teoretickou částí komplexního scénografického projektu na základě textu Sofoklovy Antigony. Snaží se v rámci tématu najít vizuální a výtvarně dramatická východiska, která se ověřují následně na samotných návrzích projektu. Práce je rozdělená do dvou částí. První se zaobírá ideovými problémy antické tragédie a jejích možností řešení při realizaci v současnosti, tedy jak toto drama aktualizovat. A následně jak tyto ideje převést do vizuálně a prostorově dramatických prostředků. Zastaví se také u tématu vlivu doby na vnímání diváka. Druhá část pojednává o samotném komplexním scénografickém projektu, vysvětluje každou scénickou situaci a její vyznění je podloženo obrazovou dokumentací návrhů a skic.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů