Procházet podle oponent "PREKOP, Rudolf"
Nyní se zobrazuje 1 - 17 z 17
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- AlbenaDržková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-06Na základě desítky systematicky sesbíraných pohlednic jsem sestavila prostorový model bulharského letoviska Albena. Díky opakujícím se architektonickým prvkům jsem mohla zpětně zrekonstruovat celkovou podobu hotelového resortu a objevit tak místa, která nebyla pro pohlednice tolik atraktivní.
- Bachelor exhibition series: Portrait (Untitled)Müller, Kristyna(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-18The eight pictures in my series depicts people that are under water, with closed eyes and with their thoughts in another dimension, only focusing on them selves. With this series i wanted to see how the face of a person that cannot control his features and can not see or comunicate with teh photographer looks.
- Divadelní fotografieŽitňanská, Klára(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-15Ve své teoretické práci se budu zabývat divadelní fotografií a jejímu zařazení do kontextu současné fotografie.
- HamburgNárožná, Vanda(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-20Série fotografií, která bude vymezena místem, kde fotografie pořídím - v Hamburgu.
- IschemiaEgenes, Rune(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-21A subjective presentation of the photographic series which I produced during my stay at Motol Hospital.
- JabloňŠimánek, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-16
- Město (kniha)Šigut, Vladimír(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-10-04Ve své publikaci zachycuji skrze fotoaparát pohledy anonymního spícího města, geometrické prvky architektury v kontrastu pietní vzpomínky mých blízkých.
- Paul GrahamAdámek, Matěj(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-18Za námět svojí bakalářské diplomové práce jsem si zvolil tvorbu anglického fotografa Paula Grahama žíjícího v současnosti ve Spojených státech Amerických. Hlavními zdroji bude nejspíš internet a odborná literatura. Do mého konceptu chci zakomponovat fotografie od tvůrců, kteří se k práci Paula Grahama nějakým způsobem váží. Zároveň bude má práce doplněna i jednotlivými ukázkami z Grahamova portfolia.
- Performance a medium fotografie. 60.- 80. léta v ČeskoslovenskuMertová, Alexandra(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-09Tato bakalářská práce je teoretickou studií na téma performance ve vztahu k médiu fotografie 60. až 80. let v Československu. V první části práce se věnuji médiu fotografie, fotografickému záznamu performance a objasnění pojmu performance. Dále okrajově nastiňuji historický kontext performančního umění a vysvětluji pojmy happening, event a performance, přičemž uvádím příklady některých světových, ale převážně československých umělců - performerů. Jádrem práce je vytvoření typologie ve vztahu performance a fotografie, tedy jeho rozdělení na dokumentační fotografii, inscenovanou fotografii performance a fotografii performance, která je využitá v multimediálním díle. Dále představuji pojmy autorská fotografie a fotografie autorizovaná a neautorizovaná. Tuto typologii přístupů k médiu fotografie jsem vypracovala na základě osobních rozhovorů, které z hlediska své práce považuji za klíčové.
- Povedomé miesto po konciUhlíková, Jarmila(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-14Fotografie vznikli na špecifickom mieste, ktoré je už takmer zabudnuté. Je poznamenané zánikom sklárskej továrne, kvôli ktorej bolo celé vybudované. Výrazná minulosť sa mieša s nezmyselnou existenciou dneška. Všetko podstatné, už bolo. Ľudiastratili svoje mnohogeneračné poslanie. Na fotografiách sa striedajú spontánne situácie zo života obce s aranžovanými. Oboje však vypovedajú hlavne o pocite z tohto miesta.
- PsychéKořenková, Silvie(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-20Naše imaginace je prostorem svobody, ve kterém překračujeme hranice. Pomocí imaginace je člověk schopen vidět obraz něčeho, co ještě není a co se možná nikdy ani nestane. Člověk oživuje své vnitřní postavy k řeči a aktivizuje tak hlubinnou vrstvu svého psyché. Můžeme pozorovat obraz a zároveň v obraze vidět také sebe, nebo se můžeme identifikovat s nějakou postavou v ději. V každé situaci máme k dispozici jen určité obrazy, ať už jsou to vzpomínkové obrazy, nebo obrazy našich přání. Ve svém bakalářském výstavním souboru, budu pomocí fotoaparátu přenášet obsah svého nenaplněného snu do vizuální podoby. Výsledkem bude oživlý obraz mé nenaplněné touhy a snů.
- Saint John´s WoodKrejčí, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-053 fotografie zachycující intimně blízkou osobu ve stavu deprese
- SedmdesátkyMiškovská, Vanda(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-21Fotografie módy ze 70. let. Oděv i líčení z této doby na modelkách - babičkách.
- Smrt KarkulkyDiringerová, Alžběta(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-16
- Výstavní soubor: Užitečné informace pro fotografaGravlejs, Ivars(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-10-09
- What To Do With PhotographyVindiš, Tadej(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-09Dealing with different aspects of photography. How photography changed its role through time and why had it now became one of main means of expression for contemporary society? Is it being overused? Photography is highly unique, it simultaneously established itself in the domains of science and art and commerce, without being strictly attached or had directly came from any of them. Why is it that photography in its original sense seems limited by itself? Do we understand it differently or is it that photography is now more alive than ever?
- Ze soukromých sbírekDernerová, Dora(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-21Tři knihy, každá z nich obsahuje jednu skupinu sbírkových předmětů: použité balící papíry, oblečení nošené v průběhu posledních deseti let a vyžvejkané žvejkačky. Naprosto obyčejné předměty, které jsou ale neobyčejné citovou hodnotou, vzpomínkou, kterou v sobě ukrývají.