Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "PROKŮPEK, Bohumír"

Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Alternativní mapy
    Benešová, Pavla
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-16
    Ve své praktické bakalářské práci jsem se zaměřila na geografické mapy. Mapy jsou popsané, dané, dnes už téměř neměnné, konkrétně vymezující a popisující určité území. Ve své práci vycházím ze všeobecně zeměpisných map kontinentů, moří a oceánů. Přetvářím, měním, "recykluji" tyto stávající mapy na nové mapy "alternativní". Upravuji tak skutečnost, zasahuji do zaběhnutého systému mapování a modeluji tímto způsobem "Nový svět".
  • Bakalářský výstavní soubor: Život je fuška
    Šnajberková, Jaroslava
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-18
    V tomto projektu jsem se pokusila najít cestu k porozumění mladých žen. Název souboru Vlci v sobě zahrnuje samčí divokost těchto zvířat a velkou schopnost samic pečovat o svá mláďata, obě tyto vlastnosti jsou pro tato zvířata typická. V určitém věku se tyto dvě protichůdné vlastnosti dostávají do konfliktu. Pro mě je to věk kolem 30 let, kdy se dívky mění v opravdu dospělé ženy a rozhodují se, zda-li si stále uchovají svoji ?divokost?, anebo se jí vzdají a stanou se zodpovědnými matkami.
  • Dílo Jiřího Davida
    Ulver, Filip
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-10-07
    Predmětem předložené práce je dílo současného českého umělce Jiřího Davida v časovém úseku od počátku 90. let minulého století po současnost. Důraz je přitom položen na tu složku Davidova díla, která má buď přímo charakter výtvarné fotografie, nebo s fotografií pracuje jako s prostředkem.
  • Fantastická zvířata
    Krejčí, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-18
    Sleduji linii historického vývoje zobrazování fantastických zvířat od počátku po současnost a zaměřuji se na proměny jejich podoby a využití v průběhu času.
  • Fotografia a posvätno
    Mlynarič, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-18
    Bakalárska práca s názvom Fotografia a posvätno pojednáva o vzťahu fotografického obrazu s fenoménom posvätna, ktorý je jadrom náboženských udalostí. Práca reflektuje ich vzájomne možné prieniky a to ako sa fenomén posvätna v rôznych spôsoboch uchopenia vyskytuje v dejinách fotografie v prácach niektorých fotografov. V prvej kapitole sú ozrejmené samotný jav posvätna, jeho prejavy, spôsoby zaznamenania, možnosti skrz čo sa prejavuje a povaha fotografického obrazu zohľadňujúc funkciu samotného obrazu, jeho miesto vo vizuálnych prejavoch v dejinách a vnímanie času a priestoru pozorovateľom fotografického obrazu. Ako bod možného prieniku fotografie a posvätna je symbol a jeho užitie vo fotografii. Druhá kapitola popisuje ako sa vo fotografii posvätno prezentuje vo fotografiách jednotlivých autorov, aké prístupy sú možné k zaznamenaniu obsahov súvisiacich s posvätnom a ako sa v dejinách fotografie chápalo samotné médium fotografie a jeho schopnosti vo vzťahu k numinóznemu.
  • Publikace: Prolety
    Coubal, Jiří
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-06-11
    Fotografická publikace
  • Výstavní soubor: Souvislosti - Za obrazem
    Hladký, Filip
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-10-01
    Od vzniku fotografie a filmu je svět stále více zaplňován a zároveň zprostředkováván obrazy. Tyto obrazy jsou dále přejímány, přetvářeny a interpretovány a jejich význam se posouvá. Obraz (či odraz) světa kolem nás vytváříme skrze aparáty, které obsluhujeme. Paradoxně ale nikdy nevidíme co se odehrává uvnitř, v místě, kde obraz doopravdy vzniká. Můžeme se jen dohadovat zda-li je výsledek skutečně odrazem toho, co chceme vyjádřit, či jenom možností a omezení kterými aparát disponuje?
  • Zvíře v současné fotografii
    Kleinhamplová, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-18
    Na příkladech osmnácti autorů zařazených do pěti kapitol jsem popsala zobrazování zvířete v současné fotografii.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů