Procházet podle oponent "RYBÁŘ, Jaroslav"
Nyní se zobrazuje 1 - 7 z 7
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Habilitační řízení MgA. Sylvie Stejskalová, Ph.D.Stejskalová, Sylvie(2019)Datum obhajoby: 2019-12-05
- Klavírní Janáček před mikrofonemGablas, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-01Tato bakalářská práce analyzuje a srovnává nahrávky Janáčkova klavírního díla z hlediska interpretace a hudebního zvuku. Předkládány jsou nahrávky předních českých klavírních virtuózů druhé poloviny 20. století, a soudobé záznamy nastupující generace klavíristů.
- Psychologie vzájemné komunikace mezi členy nahrávacího týmu a interpretyZvěřina, Josef(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-06-05Tento dokument se zabývá psychologií vzájemné komunikace mezi členy nahrávacího týmu a interprety. Zkoumá, jaké způsoby komunikace se používají při práci hudebního režiséra. Část dokumentu popisuje nahrávání koncertu. Popis slouží jako model pro budoucí komunikaci mezi hudebními režiséry a dalšími účastníky nahrávání – produkcí, nahrávacím týmem a interprety.
- Srovnání práce hudebního režiséra vážné a současné populární hudbyTomeš, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-29V této práci se zabývám rolí hudebního režiséra v procesu pořizování hudebního snímku. Především se zamýšlím nad postupem práce při nahrávání hudby dvou odlišných oblastí současného hudebního světa a to tzv. vážné hudby a současné populární hudby a z nich plynoucí podmínky a zvyklosti práce hudebního režiséra. Nekladu si za cíl nějak striktně vymezit hranici mezi těmito dvěma oblastmi, která dle mého názoru ani není nijak pevně stanovitelná, jen se zamýšlím a všímám si některých výrazných odlišností v přístupu k pořizování nahrávky a také se zamýšlím nad rolí hudebního režiséra jako takové.
- Studijní práce v nahrávacím studiuTomeš, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-29
- Studijní práce v nahrávacím studiuGablas, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-01
- Vztah metrické a ametrické plochy v koncertantních skladbáchVöröšová, Jana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-09Úloha metrické a ametrické plochy v koncertantních skladbách. Snažila jsem se zmapovat široký prostor metrorytmické stránky v hudbě, problůematiku zápisu, formálně tektonického členění. Úvahám o funkci času v obecné i čistě hudební rovině jsou věnovány dvě kapitoly. K veškerým zmiňovaným problémům jsou v přílohách uvedeny notové ukázky ze skladeb světových autorů.