Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "SCHEUFLER, Pavel"

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • africa obscura
    Svatoš, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-09-21
    Fotograf dnes míří na opravdové šelmy, obklíčené a příliš vzácné, než aby mohly být zabity. Střelné zbraně se proměnily ve fotoaparáty v této seriózní komedii ekologického safari, jelikož příroda přestala být tím, čím bývala ? tím, před čím lidé potřebovali ochranu. Nyní je to příroda sama ? zkrocená, ohrožená a hynoucí ? , jež potřebuje být chráněna lidmi. Pokud máme strach, střílíme, pokud jsme nostalgičtí, fotografujeme.? Susan Sontagová Kenya, bývalý Northern Frontier District.
  • Fotografky v českých zemích 1918 - 1939
    Kontra, Gabriela
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-10-07
    Ve své magisterské diplomové práci se zabývám obdobím, které je ohraničeno koncem první a začátkem druhé svetové války. Snažím se vytvořit alespoň několik ucelených profilů jednotlivých autorek, bez ohledu na posuzování jejich uměleckého významu.
  • Martin a Osa Johnsonovi
    Svatoš, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-09-21
    V mé bakalářské práci si kladu za cíl v širším kulturně-společenském kontextu podat ucelený přehled vývoje fotografování v Africe - od průkopníků a prvních fotografických cestovatelů, přes rané přírodopisné dokumentaristy až po nástup současného komerčního ?fotografického safari?. Cílem bude nejen postihnout souvislou historickou genezi, ale poukázat i na praktické aspekty fotografování (např. na složité technické překážky), zhodnotit přínosy i negativa fotografie a především zdůraznit stěžejní mezníky, které měly a mají vliv i na svět současný. Např. to, jak první fotografové divoké přírody ve 20. a 30. letech vytvořily alternativní paralelu tehdy oblíbenému a masověji rozšířenému loveckému safari, které stálo za zánikem mnoha nenahraditelných přírodně-kulturních památek tohoto kontinentu. Fotografie v tomto kontextu potvrzuje pověst účinného média ale také úsloví o dobrém sluhovi a špatném pánovi.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů