Procházet podle oponent "SEDLÁK, Jiří"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- AUDIENCE DEVELOPMENTSochová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-14Cílem magisterské práce je co nejbližší seznámení s problematikou a možnostmi využití marketingového postupu zvaného AUDIENCE DEVELOPMENT neboli rozvoj publika. Práce je strukturovaná od obecně platných marketingových poznatků ke specifickým možnostem rozvoje publika. Zabývám se v ní jak teoretickými strategiemi rozvoje publika, tak konkrétními nástroji sloužícími k získávání nových zákazníků, stejně tak jako uspokojování a stimulaci zákazníků stávajících. Praktický návrh konceptu rozvoje publika uvádím na případové studii divadla DISK. Konkrétním cílem této diplomové práce je, aby mohla sloužit jako pomocný materiál pro menší divadelní skupiny, či amatérská divadla, která by ráda vylepšila vlastní způsoby práce s publikem. Proto jsem se snažila práci psát co nejpřístupnější formou a většinu tvrzení dokládám příklady z praxe.
- Funkce divadelního plakátuVinařová, Eliška(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-07