Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "SLEZÁK, Oldřich"

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Eliška Bejčková: Hudební nahrávka
    Bejčková, Eliška
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-06-20
    Jan Dismas Zelenka - Triová sonáta č. 1., 4. a 6. pro dva hoboje, fagot a basso continuo (ZWV 181)
  • Miroslav Mužík: Hudební nahrávka
    Mužík, Miroslav
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-06-01
    Předmětem natáčení bakalářské nahrávky bylo autorské dílo hudebního skladatele Tomáše Sýkory. Tuto skladbu napsal autor pro hudební těleso, jehož je kapelníkem, a ve kterém sám působí jako hráč na klávesové nástroje. Žánr nahrávky můžeme popsat jako kombinaci popu, jazzu, rocku a vážné hudby.
  • Úvod do problematiky nahrávání varhan
    Bejčková, Eliška
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-06-20
    Cílem této práce je nastínění některých problémů nahrávání varhan. Pojednává jak o natáčení sólového nástroje tak o natáčení varhan s jiným nástrojem či nástrojovou skupinou. Nejsou zde opomenuty ani malé přenosné varhany. V práci jsou zmíněny typy mikrofonů, jejich umístění i následné zpracování nahraného signálu. Je zde shrnuta historie a struktura tohoto královského nástroje a práce obsahuje i popis některých známých českých nástrojů včetně odkazů na jejich dispozice. Velké množství fotografií pomáhá osvětlit některé termíny a ukazuje některé ověřené metody natáčení. Nahrávání varhan je ale velmi rozsáhlým tématem, a tato práce je pouze úvodem do této problematiky.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů