Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "TOMEK, Ivan"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Audiovizuální média v České republice v éře konvergence
    Moravec, Václav
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)
    Datum obhajoby: 2015-10-15
    Studie se zabývá konvergencí audiovizuálních médií, jež je jedním z důsledků digitální
  • Filmová aplikace: Filmová pohotovost Case Study
    Reitler, Oliver
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)
    Datum obhajoby: 2020-09-22
    Doba se mění a to znamená, že se mění i způsob komunikace mezi lidmi. Denodenně používáme různé aplikace k určitým činnostem, kdy buď pomáhají a nebo pouze slouží jako kratochvíle. Je otázka, zda-li jsou aplikace pomocníkem či nepřítelem uživatelů. Ve filmovém průmyslu produkce stále hledají lidi a bere jim to čas, který by mohli věnovat kreativní části práce. Proto v práci budu dělat case study k vytvoření filmové aplikace s názvem Filmová Pohotovost, která by měla být užitečnou a měla by šetřit potenciálním uživatelům čas. Chci zjistit, zda-li by filmovému průmyslu taková aplikace byla přínosem. Case study se bude týkat filmových produkcí z různých prostředí (reklamy, televize, film). Dle výsledků a poznatků z case study budeme upravovat aplikaci tak, aby splňovala ideální parametry a odpovídala tak naší vizi aplikace, která lidem pomáhá a šetří jejich čas.
  • Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
    Sedláčková, Dagmar
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)
    Datum obhajoby: 2016-10-05
    Diplomové práce Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálu si klade za cíl popsat procesy, které stojí za kreativní složkou při tvorbě pořadů v rámci žánru quality TV. Televizní stanice často využívají takzvané pretestování, které má odhalit na malém vzorku diváků, zda připravovaný pořad splní požadavky stanice a získá úspěch. Práce se zabývá otázkou zda právě pretestování může být spolehlivou metodou, která dokáže pozitivně ovlivnit úspěch televizního seriálu. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce potvrzována nebo vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.
  • Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
    Kohák, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2004)
    Datum obhajoby: 2006-10-09
    Práce slouží jako představení celé problematiky tvorby reklamních kampaní a světa reklamích agentur

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů