Procházet podle oponent "ULDRICHOVÁ, Helena"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Český producent a aspekty mezinárodní ko produkce a distribuceKonečný, Lubomír(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-10-09Magisterská práce se zabývá evropským filmovým průmyslem a postavením českého producenta v rámci tohoto systému. V úvodu je kinematografie zařazena do systému kreativního průmyslu a je definována profese producenta. Dále jsou nastíněny možnosti financování audiovizuálního díla v lokálních podmínkách, které jsou nezbytným prvkem pro uzavírání potenciálních koprodukcí. Významná část práce je věnována analýze fungování významných evropských audiovizuálních fondů jako jsou: Eurimages a MEDIA Desk a vzdělávání producentů. V případové studii je pak představena dánská společnost Zentropa jako jedna z nejúspěšnějších evropských filmových společností, jejíž úspěch je založen na využívání možností evropského filmového trhu. V závěru práce je pak nastíněny změny systému spojeného s nástupem digitálních médií a rozšířením sociálních sítí.
- Fruktifikace VoD jako nového distribuční ho kanáluSládková, Magdalena(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-12Internet a nové technologie přinesly nový model nelineální distribuce - způsob Videa on Demand. Na to jak výrobci audiovizuálních děl, tak i televizní stanice museli nutně reagovat, a tudíž změnit své dosavadní distribuční strategie. Cílem mé bakalářské práce je představit již zavedené modely fungující v ostatních evropských zemích, jako předobraz pro toto v České republice nově se rozvíjející odvětví a zároveň zmapovat současný stav tuzemské nabídky VoD služeb.
- Porovnání veřejné podpory financování audiovizuálního průmyslu ve vybraných zemích /ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko/Kameníková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-06-05V této diplomové práci jsou detailně popsány a porovnány systémy veřejné podpory financování audiovizuálního průmyslu ve vybraných zemích. Podrobněji je analyzována státní podpora v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. Veřejné instituce a legislativa, na kterých je založena podpora kinematografie v České republice, jsou vzhledem ke všeobecné známosti popisovány stručněji. Přesnější obraz o současné situaci v ČR však vychází především z komparace všech systémů. Kromě podpory ze strany státu, na kterou je kladen hlavní důraz, je zde zmiňována i role evropských prostředků z fondu Eurimages a programu Evropské unie MEDIA, televizních společností a dalších institucí, jejichž činnost je v dané zemi v této oblasti významná. Na základě tohoto porovnání a definování předností jednotlivých systémů je potom dále pro Českou republiku navržen teoreticky optimální model státní podpory kinematografie.
- Product Placement v českém filmuKobosilová, Irena(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-06Práce přináší základní náhled do problematiky nástroje product placement v prostředí českého filmu. Dále se pokouší nabídnout obecněji formulovaná doporučení pro jeho realizaci, aplikaci a inspiraci k jeho použití. Práce je rozdělena do tří částí. První část umožňuje základní orientaci v problematice product placement. Druhá část je tvořena případovou studií, jejímž účelem je zjištění postojů dvou klíčových subjektů procesu realizace product placement v českém prostředí, tedy producenta a zástupce značky a následná analýza získaných dat. Třetí část práce pak obsahuje orientační návod, jak product placement úspěšně realizovat v českých podmínkách. V závěru práce je vyslovena zobecňující hypotéza týkající se četnosti využití a funkčnosti nástroje product placement v českém filmovém prostředí a možného vývoje v následujících letech.