Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "ULDRICHOVÁ, Helena"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Český producent a aspekty mezinárodní ko produkce a distribuce
    Konečný, Lubomír
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-10-09
    Magisterská práce se zabývá evropským filmovým průmyslem a postavením českého producenta v rámci tohoto systému. V úvodu je kinematografie zařazena do systému kreativního průmyslu a je definována profese producenta. Dále jsou nastíněny možnosti financování audiovizuálního díla v lokálních podmínkách, které jsou nezbytným prvkem pro uzavírání potenciálních koprodukcí. Významná část práce je věnována analýze fungování významných evropských audiovizuálních fondů jako jsou: Eurimages a MEDIA Desk a vzdělávání producentů. V případové studii je pak představena dánská společnost Zentropa jako jedna z nejúspěšnějších evropských filmových společností, jejíž úspěch je založen na využívání možností evropského filmového trhu. V závěru práce je pak nastíněny změny systému spojeného s nástupem digitálních médií a rozšířením sociálních sítí.
  • Fruktifikace VoD jako nového distribuční ho kanálu
    Sládková, Magdalena
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-12
    Internet a nové technologie přinesly nový model nelineální distribuce - způsob Videa on Demand. Na to jak výrobci audiovizuálních děl, tak i televizní stanice museli nutně reagovat, a tudíž změnit své dosavadní distribuční strategie. Cílem mé bakalářské práce je představit již zavedené modely fungující v ostatních evropských zemích, jako předobraz pro toto v České republice nově se rozvíjející odvětví a zároveň zmapovat současný stav tuzemské nabídky VoD služeb.
  • Porovnání veřejné podpory financování audiovizuálního průmyslu ve vybraných zemích /ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko/
    Kameníková, Zuzana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-06-05
    V této diplomové práci jsou detailně popsány a porovnány systémy veřejné podpory financování audiovizuálního průmyslu ve vybraných zemích. Podrobněji je analyzována státní podpora v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. Veřejné instituce a legislativa, na kterých je založena podpora kinematografie v České republice, jsou vzhledem ke všeobecné známosti popisovány stručněji. Přesnější obraz o současné situaci v ČR však vychází především z komparace všech systémů. Kromě podpory ze strany státu, na kterou je kladen hlavní důraz, je zde zmiňována i role evropských prostředků z fondu Eurimages a programu Evropské unie MEDIA, televizních společností a dalších institucí, jejichž činnost je v dané zemi v této oblasti významná. Na základě tohoto porovnání a definování předností jednotlivých systémů je potom dále pro Českou republiku navržen teoreticky optimální model státní podpory kinematografie.
  • Product Placement v českém filmu
    Kobosilová, Irena
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-06
    Práce přináší základní náhled do problematiky nástroje product placement v prostředí českého filmu. Dále se pokouší nabídnout obecněji formulovaná doporučení pro jeho realizaci, aplikaci a inspiraci k jeho použití. Práce je rozdělena do tří částí. První část umožňuje základní orientaci v problematice product placement. Druhá část je tvořena případovou studií, jejímž účelem je zjištění postojů dvou klíčových subjektů procesu realizace product placement v českém prostředí, tedy producenta a zástupce značky a následná analýza získaných dat. Třetí část práce pak obsahuje orientační návod, jak product placement úspěšně realizovat v českých podmínkách. V závěru práce je vyslovena zobecňující hypotéza týkající se četnosti využití a funkčnosti nástroje product placement v českém filmovém prostředí a možného vývoje v následujících letech.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů