Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "VÍTEK, Petr"

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Digitalizace veřejných projekcí
    Pospíšilová, Eva
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-06-02
    Magisterská práce ?Digitalizace veřejných projekcí? se zabývá příchodem digitalizace do filmové distribuce. Pokouší se zmapovat současný ?přechodový? stav a nastínit průběh této změny v následujících letech. Snaží se co nejsrozumitelnější cestou obeznámit čtenáře se základními pojmy, které se používají v digitální kinematografii. Porovnává digitální a klasickou filmovou projekci a popisuje jejich technologické i ekonomické výhody a nevýhody. Popisuje technické parametry v současnosti dostupných digitálních projekčních zařízení, jejich pravděpodobný vývoj a nové 3D digitální technologie. Zabývá se novými normami stanovenými americkou iniciativou ?Digital Cinema Initiatives? a francouzskou ?AFNOR?. A nakonec srovnává již fungující přechod klasické filmové distribuce k digitální v USA a snaží se uvést možné modely přechodu v Evropě, kde jsou podmínky odlišné.
  • Vliv a dopad digitálního šíření filmů na artová kina
    Žůrek, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-06-03
    Digitalizace kin s sebou přináší největší změnu v šíření filmů za poslední desítky let a její dopad se týká všech kin po celém světě. Jedná se zejména o nové možnosti programování, rozšířenou nabídku alternativního obsahu a prostor pro hlubší dramaturgii. Jsou však tyto novinky dostačující tomu, aby byla klasická a artová kina konkurenceschopná vůči multikinům? Tato práce se zaměřuje na artová kina v České republice a zabývá se otázkou, jaký dopad má zavedení digitálního šíření filmů právě na tato kina. Důraz je kladen na financování a technologické změny, jaké musela kina v rámci digitalizace podstoupit. Celkové zhodnocení dopadu digitalizace na artová kina je pak uskutečněno na základě přehledu artových kin s údaji týkajícími se tohoto fenoménu a dotazníku zaslaného provozovatelům vybraných kin. Poslední část práce je pak věnována krátkému porovnání procesu digitalizace kin v České republice, ve Velké Británii a na Slovensku.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů