Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "VAIT, Barbora"

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Marketingové výzkumy v umění
    Pospíšilová, Sára
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2022)
    Datum obhajoby: 2022-09-09
    Diplomová práce se věnuje marketingovým výzkumům v umění. Definuje marketingový výzkum dle odborné literatury, jmenuje metody výzkumy a základní členění dat, které dává do kontextu kulturních organizací. Předkládá doporučení a dobré příklady z praxe mimo umění. Dle vlastního výzkumu uvádí situace, ve kterých by kulturní organizace měly realizovat marketingové výzkumy. Poukazuje na interní data, se kterými mohou kulturní organizace pracovat ve svůj prospěch. Na základě polostrukturovaných rozhovorů s profesionálními výzkumnými agenturami popisuje zadání a realizaci výzkumu externě a uvádí i finanční stránku výzkumu. V praktické části předkládá proces a výstupy smíšeného marketingového výzkumu, který byl realizován v roce 2021 až 2022 v kulturním centru Vzlet, jakožto dobrý příklad z praxe.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů