Procházet podle oponent "VANČA, Jaroslav"
Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Absolventský filmový scénář: Estráda praživlůKozák, Roman(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-10-10
- Bakalářský filmový scénář: PropuštěníHöschl, Patrik(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Jan se podívá na člověka, a hned o něm něco ví. Mirek udělá padesát tisíc voltů úplně v klidu a troufá si i na víc. Hráč, který nikdy neprohraje zbytečný souboj, prohrává mnohem víc než tuší. Mesiáš, který má moc vše napravit, může kdykoliv ztratit chuť. Příběh o vině, opouštění a zapomínání se odehrává v před-apokalyptické Praze, kde se večerní zprávy stávají realitou.
- My a OniBernardová, Helena(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-21Scénář "My a Oni" je vědecko-fantastickým zamyšlením nad situací několika lidí, kteří zůstanou zcela sami na Zeměkouli. Tato skupina nerozumí tomu, co se stalo. Stojí před volbou věřit jedné z nich, že ví, o co jde a co mají dělat, nebo nevěřit a postarat se o sebe sami. Každý z nich se se situací vyrovnává jinak a s odlišnými důsledky pro ostatní. Hlavními hrdiny jsou mladík Brandon, jenž trpí od dětství halucinacemi, a tudíž mu je celá situace ještě o něco vzdálenější než ostatním, dívka Jerry, která se snaží celou skupinu dostat do bezpečí a přesvědčit je o své pravdě, a Vermut, přijímající věci tak, jak jsou. Děj se odehrává během jejich cesty z Anglie do Paříže. Paříž je zde městem naděje, od něhož všichni podvědomě čekají záchranu. Země bez lidí s dohasínající civilizací, postupně odcházejícími stroji a změněnými barvami je ale brzy přesvědčí, že je jejich situace vážnější, než se odvážili si připustit.
- PekárnaViktora, Zdeněk(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-16
- RodinaMikulková, Anna(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-15Scénář : celovečerní film odehrávající se v současnosti a zabývající se tamatikou dospívání a problematikou sexuálního zneužívání. Příbeh pojednává o 14ti leté Lídě, která zažívá své první lásky a prátelství. V otčímovi nachází náhradního otce a zažívá po dlouhé době chvíle klidu. Otčím se ze začátku jeví jako opora celé rodiny, brzy však Lídu a celou rodinu hluboce sklame. Nějaký čas trvá, než se situace natolik vyhrotí a členové rodiny jsou připraveni problém radikálně řešit. Důleřitou roli také sehraje Lídin bratr Vašek,který rovněž prožívá období dospívání a k otčímovi si nikdy nenašel vřelý vztah. Obě děti i jejich máma vycházejí z příběhu jako pevnější osobnosti, přesto, že ne všecky problémy se jim podařilo odstranit.
- TeďPodzimek, Matěj(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, )Novinář je herec, novinář je kazatel. A David je novinář. Televizní reportér. Každý den vypráví jiný příběh. Po drobných se rozdává, až nakonec zjistí, že není. Jistě, má otce, to přece dokazuje, že ve skutečnosti existuje. Ale jinak k nikomu nic necítí. Přesněji řečeno, má rád svůj byt. A Audrey Tautou. Herečku, kterou zná z filmů a plakátů. Jenže jí nikdy nepotká. Ledaže by ji potkal? V televizi jde přece všechno. Stačí tam pracovat. Připustit si, že všechno, co se děje, se děje jen teď? Teď? A teď.
- Ve společnosti mého otcePařízková, Tereza(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-21Ve společnosti mého otce je příběh rozdělený do čtyř dějových linií. Mladá dívka (Zuzana) putuje po smrti svého otce (Václava) do San Francisca, aby našla svou nevlastní sestru. Toto hledání je proloženo jejím dětstvím v Praze a Václavovými počátky života v emigraci. Síla setkání těchto dvou odlišných osobností spočívá především v zájemném obohacení se o tu část otcovy minulosti, která jim byla do té doby neznámá. Zuzana se na své cestě setkává s lidmi, kteří byli součástí otcovy generace a jeho života za oceánem. Díky těmto setkáním si Zuzana na konci příběhu odnáší více, než jen kompletnější představu o životě jejího otce.
- Význam monologu a dialogu ve filmech Gaspara NoéKazda, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-17Ve filmech Seul Contre Tous a Irreversible autor zkoumá fungování monologu a dialogu.