Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle Klíčová slova "Aerofilms (firma)"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Distribuční a marketingové strategie společnosti AerofilmsŠilarová, Hana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-13Tato práce mapuje společnost Aerofilms, především pak její distribuční a marketingové strategie. První část zběžně popisuje historii Aerofilms od jejího založení a představuje její zakladatele, kteří jsou zároveň provozovateli tří pražských artových kin Aero, Světozor a Bio Oko. Druhá část práce sleduje dramaturgickou koncepci, podle níž si společnost vybírá filmy do distribuce. Nedílnou součástí portfolia Aerofilms je také alternativní obsah, například přímé přenosy z Metropolitní opery v New Yorku či Národního divadla v Londýně. Třetí část sleduje vývoj návštěvnosti a tržeb v jednotlivých letech a dále analyzuje způsoby propagace, které Aerofilms využívají, pomocí marketingového mixu 4P.
- Dramaturgie artových distributorůLísalová, Anna(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-13Cílem mé bakalářské práce je vyhledat a popsat systém dramaturgie čtyř českých distributorů Asociace českých filmových klubů, Aerofilms, Artcamu a CinemArtu, kteří pravidelně uvádějí do kin artové tituly. Zároveň se zaměřím na srovnání těchto distributorů na několika rozlišovacích úrovních. V první části své bakalářské práce definuji pojem artového filmu z hlediska historického i současného vnímání. Dále se zaměřím na historiii a profilaci jednotlivých distributorů. Stěžejní část práce tvoří analýza filmů uvedených v roce 2012 a srovnání jednotlivých distributorů. V poslední části se zabývám náklady na uvedení snímků do kin, diváckými úspěchy filmů, postavením distributorů na českém trhu a pohledem do jejich budoucnosti.