Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle Klíčová slova "analýzy"
Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Alternativní obsah v českých kinech od roku 2007 do roku 2012Dohnalová, Kamila(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-11Bakalářská práce "Alternativní obsah v českých kinech od roku 2007 do roku 2012" pojednává o novém segmentu filmového trhu, který označujeme termínem alternativní obsah či event cinema. Uvádění těchto audiovizuálních programů odlišných od celovečerních filmů zažívá v posledních letech v digitálních kinech velmi dynamický rozvoj. Pro celistvé porozumění problematice práce seznamuje s charakteristikami současného celosvětového trhu a uvádí retrospektivní přehled typů alternativního obsahu. Dále je popsána situace event cinema na českém trhu, jemuž v letech 2007?2012 dominovala distribuční společnost Aerofilms, která v současné době spolu s diverzifikací a růstem trhu přichází o svoje výlučné postavení. Práce shrnuje současný stav a technologii satelitní kino distribuce, která je budoucností doručování všech audiovizuálních obsahů. Metodami zpracování tématu jsou studium zahraniční a české literatury, deskripce programu a dramaturgie jednotlivých participujících subjektů, obsahová analýza dokumentů a zúčastněné pozorování.
- Analýza návštěvnosti českých filmů v letech 2010-2015Králová, Monika(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-08Kino patří stále k hlavním místům šíření audiovizuálního obsahu i navzdory jiným, rozvíjejícím se možnostem. Jeho návštěvnost měla v minulosti různé tendence a za poslední rok dokonce vzrostla. Jednou věcí je ale návštěvnost celková, kdežto další stránkou věci je návštěvnost tuzemské tvorby, přičemž právě tato problematika je tématem mé práce. První část práce se zaměřuje především na výsledky a statistiky týkající se návštěvnosti českých filmů. Konkrétně jde o výsledky návštěvnosti, tržeb a rozdíly mezi klasickými kiny a multiplexy. Jedna kapitola také reflektuje žánry v českém filmu. Následující část je věnována faktorům, které mohou návštěvnost kin ovlivňovat a jejich posouzení s výsledky, uvedené v první části práce. Závěrečná část předkládá shrnutí této analýzy.
- Česká televize po roce 2012Papalová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-09-10Na konci roku 2011 zasedl do křesla veřejnoprávní České televize nový generální ředitel Petr Dvořák. Jeho cílem bylo - mimo jiné - změnit vývoj a výrobu v ČT a opět zde zavést systém tvůrčích skupin, podobně jak tomu bylo před lety. Velká část absolventů katedry produkce se dřív či později setká s institucí veřejnoprávní televizní tvorby - s Českou televizí. Cílem této práce je zmapovat hlavní a nejviditelnější oblasti změn, které Petr Dvořák společně se svým managementem zavedl, a přiblížit čtenáři nový způsob vývoje pořadů a výrobu v ČT.
- Distribuční a marketingové strategie společnosti AerofilmsŠilarová, Hana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-13Tato práce mapuje společnost Aerofilms, především pak její distribuční a marketingové strategie. První část zběžně popisuje historii Aerofilms od jejího založení a představuje její zakladatele, kteří jsou zároveň provozovateli tří pražských artových kin Aero, Světozor a Bio Oko. Druhá část práce sleduje dramaturgickou koncepci, podle níž si společnost vybírá filmy do distribuce. Nedílnou součástí portfolia Aerofilms je také alternativní obsah, například přímé přenosy z Metropolitní opery v New Yorku či Národního divadla v Londýně. Třetí část sleduje vývoj návštěvnosti a tržeb v jednotlivých letech a dále analyzuje způsoby propagace, které Aerofilms využívají, pomocí marketingového mixu 4P.
- Program podpory filmového průmyslu jeho vývoj a analýza v kontextu historic kých i současných forem státní podpory české kinematografieMichálek, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-12Bakalářská práce se bude věnovat postavení státních podpor, především českých filmových pobídek, vůči domácí kinematografii a českému filmovému průmyslu. Výběru totoho tématu předcházelo zavedení filmových pobídek v České republice. Cílem práce bude hledání společných bodů a aspektů Programu podpory filmového průmyslu (filmových pobídek) s již zavedenými státními podporami. Prozkoumání smyslu Programu pro domácí kinematografii a nalezení hodnotících rámců, které podporu Programu určují, lze považovat za důležité. Aby bylo možné obsáhnout tuto problematiku, je třeba ji zasadit do vývojových souvislostí za předpokladu, že není možné zabývat se podstatou filmových pobídek v ČR bez spojitostí s někdejšími příklady dotací a pobídek na českém (československém) území, stějně jako nelze opomenout evropské rámce, které jednotlivé podpory definují.