Katedra autorské tvorby a pedagogiky / Department of Authorial Creativity and Pedagogy
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra autorské tvorby a pedagogiky / Department of Authorial Creativity and Pedagogy podle Klíčová slova "Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Klaunská tvorba na JAMU a DAMU a spojení s dialogickým jednánímHříbek, Vojtěch(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-06-05Diplomová práce „Klaunská tvorba na JAMU a DAMU a spojení s dialogickým jednáním“, pojednává o mém studiu. Je to shrnutí zkušeností z klaunské a autorské tvorby, kterou jsem měl možnost na těchto dvou školách absolvovat. V průběhu studia jsem měl možnost setkat se s výraznými pedagogy a různými přístupy, které pomáhaly formovat mé autorství. Rozhodl jsem se proto napsat tuto práci, jako resumé svých poznatků. Velmi mne v průběhu studia překvapilo, jak blízko k sobě má klaunství a Dialogické jednání s vnitřním partnerem. Když jsem se při svém studiu poprvé setkal s těmito disciplínami, vůbec mne nenapadlo, že by mohly mít tolik společného, a tak se navzájem podporovat. To byl další motivační moment k napsání této práce.
- Past na tajemstvíKokourova, Ekaterina(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2024)Datum obhajoby: 2024-09-18Tato práce je věnována mým osobním zkušenostem souvisejícím s mou divadelní činností v Rusku a Česku, od dětství až po současnost, od amatérského divadla až po studium na divadelní škole. Polovina mé diplomové práce obsahuje popis práce na hře Podzimní sonáta; Ingmara Bergmana, která vznikla z mimoškolní iniciativy spolužáček, kde jsem nejprve působila jako režisérka a poté jsem se transformovala do autorské herečky. Hlavním cílem práce je reflektovat vlastní zkušenost, odhalit, co umožňuje vznik tvůrčího procesu během práce, a co bylo před psaním této práce skryté nebo považované za samozřejmost, zamyslet se nad chybami a nad tím, co se z nich mohu naučit. Práci píši formou deníku, který popisuje důležité životní události související s mou hereckou a režijní zkušeností, setkáními s lidmi, kteří mě ovlivnili, zkouškami Podzimní sonáty, jejím uvedením před diváky a všem, co s tím souviselo: co se podařilo a co ne, moje úvahy a pochybnosti, ztráty a objevy.
- Odebráno