DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Autor "MACÁK, Jiří"
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 25
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 2007 | Absolventský film: Cargo | Preiss, Martin | Digitální intermediát |
2007 | Absolventský film: Hastrman | Halousek, Jakub | Filmové kamery, historie a současnost |
2007 | Absolventský film: Poušť | Janda, Marek | Tvůrčí využití digitálního intermediátu při tvorbě světelných atmosfér |
2007 | Absolventský film: Světlu vstříc | Smutný, Viktor | Světelná technika a zařízení |
2014 | Analýza vzájemného ovlivnění kameramana a režiséra | Vančura, Vojtěch | - |
2019 | Barvy v evropském a indickém filmu | Chlumská, Františka | - |
2016 | Cesta k širokoúhlé kinematografii | Matoušek, Philip | - |
2021 | Dramaturgie a filmový scénář z perspektivy práce kameramana | Ballek, Lubomír | - |
2020 | Fenomén Emanuel Lubezki | Teysslerová, Yvona | - |
2013 | Natáčení hraného filmu bez použití filmových svítidel | Milota, Lukáš | - |
2012 | Noc ve filmu | Marek, Lukáš | - |
2012 | Ostrost a neostrost zobrazení jako jev i výrazový prostředek | Chlumská, Františka | - |
2018 | Poměr stran filmového obrazu | Melka, Kryštof | - |
2014 | Použití LED světelných zdrojů ve filmové a televizní osvětlovací technice | Brožek, Marek | - |
2014 | Přirozenost obrazu v kinematografii | Belica, Ondřej | - |
2016 | Realistická kamera v současném hraném filmu | Dvořák, Marek | - |
2019 | Řemeslem kameramana ke slávě umělce obrazu | Ballek, Lubomír | - |
2012 | Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu | Kukulová, Marie | - |
2020 | Styl a stylizovaný film v teorii a praxi | Jakubec, František | - |
2018 | Stylizace obrazu a její působení na diváka ve filmu a virtualní realitě | Dvořáček, Šimon | - |
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 25
|