DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "reklamní fotografie"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 14 až 24 z 24
< předchozí 
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2020Objectification of Women in Fashion and Advertising PhotographyGorbunova, Varvara-
1976Podoba človeka v módnej a reklamnej fotografiiLauffová, Ľuba, 1949-2004-
1984Práva a povinnosti filmového fotoreportéra, jeho vztah k výrobnímu štábu a postavení k ostatním organizacím a složkámKuděla, Jan, 1941--
1977Problematika hromadného zpracování fotografiíRys, Jan (fotograf)-
1991Problematika současné propagační fotografieVirt, Robert-
1999Psychologické působení reklamyGerny-Vojtěchová, Barbora, 1970--
1973Současná československá reklamní fotografieReischl, Václav, 1947--
1994Súčasná reklama na Slovensku s dôrazom na využitie fotografieHavran, Dušan-
1980Trend současné světové a československé reklamní fotografieKelbich, Roman-
2018Vývoj obrazové formulace architektury v době digitálního rozvojePodlesný, Jakub-
1987Vývoj reklamní fotografie od roku 1945Jindra, Jan, 1962--
Zobrazují se výsledky 14 až 24 z 24
< předchozí 

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze