DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Předmět "sken 2018/7"
Zobrazují se výsledky 81 až 100 z 100
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 1975 | Ustalovanie, pranie, sušenie a archivovanie kinematografických materiálov s ohladom na trvácnosť a stabilitu obrazu | Surový, Peter, 1948-1997 | - |
1973 | Užití 16 mm filmu v profesionální práci | Blajić, Nikša | - |
1979 | Vliv expozice na kvalitu obrazu barevného negativu | Voceďálek, Zdeněk | - |
1974 | Vliv výtvarného umění na filmovou fotografii | Kutík, Antonín | - |
1986 | Východoasijský film se zaměřením na laoskou kinematografii | Southiphonh, Som-ock | - |
1975 | Vyjádření prostoru v televizní tvorbě | Buchar, Robert, 1951- | - |
1986 | Výrazové prostriedky v tvorbe televízneho kameramana Mariana Minárika | Náprstek, Juraj | - |
1981 | Vysokofrekvenční kinematografie z moderních hledisek | Brabec, F. A., 1954- | - |
1978 | Výuková televízia | Fándli, Juraj, 1948- | - |
1975 | Využití audiovizuální techniky v pedagogice | Terč, Miloň | - |
1975 | Využitie III. televízneho kanálu z hladiska problematiky výchovy a vzdelávania cez obrazovku | Bábik, Jozef | - |
1978 | Využití elektronické techniky a technologie v exteriéru při realizaci televizních pořadů | Prokšík, Josef | - |
1974 | Využití formátu super 8 v profesionální praxi | Marčev, Christo | - |
1979 | Využití trikové televizní techniky při realizaci hudebních pořadů | Osten, Jan | - |
1978 | Vývoj a význam pohybu filmové kamery v hraném filmu | Benoni, Martin, 1952- | - |
1983 | Vývoj kameramanské tvorby v makedonské poválečné kinematografii | Danailovski, Georgi | - |
1973 | Vývoj stylu profesionální konvence filmové a televizní kamery po II. světové válce | Čepický, Petr, 1946- | - |
1973 | Význam mikrosenzitometrie a její využití ve filmové praxi | Chmela, František | - |
1979 | Význam standardů pro barevný film v laboratorním procesu | Řeháček, Josef | - |
1983 | Vznik a vývoj syrské kinematografie | Makhoul, Machhour | - |
Zobrazují se výsledky 81 až 100 z 100
|