DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "filmové kamery"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 34 až 53 z 60
< předchozí   další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
1986Natáčení pod vodouHušek, Jan (kameraman)-
2016Pohyb kamery jako výrazový prostředekKřen, Jakub-
2014Přirozenost obrazu v kinematografiiBelica, Ondřej-
2016Problematics of the Long take in FilmRachatasakul, Kan-anek-
2016Realistická kamera v současném hraném filmuDvořák, Marek-
2023Replikace filmového obrazu v postprodukciKader Agha, Josef-
2020Robotické systémy v umělecké kinematografiiPecháček, Miloslav-
1968Současné filmové kameryProkop, Petr, 1941--
2023Současné postupy snímání dokumentárních filmůHradec, Luboš-
1978Současné technické možnosti pro natáčení při extrémně nízkých hladinách osvětleníBrabec, Jaroslav, 1954--
1979Stabilizace obrazové frekvence filmových kamerBukovský, Stanislav (kameraman)-
1980Super 8 v profesionální praxiHojda, Petr, 1956--
2013Tchaj-ťi čchüan a ruční kameraŠípek, Jan-
1964Technická příprava hraného filmuMacák, Jiří, 1939--
1974Televizní dekorace z hlediska snímání vícekamerovým způsobemVáša, Jiří-
2024The Resurgence of 65mm & IMAX 15/70Mhatre, Shubham-
2021Užití Log gamma křivek a jejich vliv na výsledný obrazPecka, Matěj-
1987Vliv výrazových prostředků kamery na vývoj střihové skladbyCuc, Michal-
1981Vysokofrekvenční kinematografie z moderních hledisekBrabec, F. A., 1954--
1974Využití formátu super 8 v profesionální praxiMarčev, Christo-
Zobrazují se výsledky 34 až 53 z 60
< předchozí   další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze