DSpace 1.7 na AMU >
Browsing by Subject "filmové režisérky"
Showing results 26 to 45 of 50
Date created | Title | Author(s) | Is part of | 2019 | Mary Lampson | Hálová, Nicole | - |
1997 | Obraz člověka ve filmové tvorbě Jany Ševčíkové | Pavlicová, Šárka, 1963- | - |
2002 | Okno do nového světa : drobná studie setkání Alexandra Hammida a Mayi Deren | Sklenářová, Šárka | - |
1995 | Poznámky k dokumentárnímu vědomí a myšlenky k úloze ženy ve filmové tvorbě Věry Chytilové | Kudláček, Martina, 1965- | - |
2023 | Přístup k současné animované tvorbě pro děti z pohledu českých a slovenských tvůrců | Kasalová, Ester | - |
1976 | Problém "ženská hrdinka" v súčasnej kinematografii : hladanie svojho miesta - proces sebauvedomenia | Velecká, Ľuba | - |
1999 | Projevy abstraktnějšího vztahu ke skutečnosti a stylizovanějšího vyjadřování v čs. kinematografii 60. let : Sedmikrásky | Skála, Jiří, 1966- | - |
2000 | Rodičovské a partnerské vztahy očima českých režisérek | Konečná, Lucie, 1969- | - |
2002 | Rozhovory o hledání | Vávrová, Jiřina (dokumentaristka) | - |
1989 | Rukopis režiséra a střihová skladba v současné filmové tvorbě : Chytilová, Jireš, Menzel | Šroubková, Vlaďka | - |
1994 | Sběrná metoda ve filmové tvorbě Heleny Třeštíkové | Majstorović, Andrea, 1966- | - |
2020 | Sexualita ako vyjadrovací prostriedok v ženskom animovanom filme | Mihalyiová, Michaela | - |
1975 | Současná česká kinematografie pro děti | Smyczek, Karel, 1950- | - |
1989 | Strihová skladba ako výrazový prostriedok v diele Věry Chytilovej dokumentovaná filmom "Panelstory" | Ďurkovičová, Ľuba | - |
2022 | Svoboda ve filmech Céline Sciamma | Jun, Marie | - |
2023 | Teorie filmového rytmu Karen Pearlmanové | Svoboda, Mikuláš | - |
2016 | The FIilms of Lucrecia Martel | Ortiz Cordero, Edgar Josue | - |
2022 | Themes and Techniques in the Work of Joanna Hogg | Ramsay, Jacob | - |
2016 | Top of the Lake | Rubášová, Taťána | - |
1987 | Vývoj ženské filmové režie západní Evropy po 2. světové válce | Garbiniová, Majdalena | - |
Showing results 26 to 45 of 50
|