DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Předmět "sken 2018/19"
Zobrazují se výsledky 57 až 76 z 99
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 1992 | Současné trendy při tvorbě zvukové složky televizního zpravodajství | Škrdleta, Martin | - |
1986 | Specifika užití mluveného slova, ruchů a hudby v televizním zpravodajství | Kozák, Pavel | - |
1992 | Specifika zvukové složky v dokumentárním filmu | Eliáš, Miroslav | - |
1993 | Společné a rozdílné způsoby ozvučování hraných a dokumentárních filmů | Houdek, Michal | - |
1985 | Súčasné vývojové trendy spracovania zvukovej zložky v populárno - hudobných programoch televízie | Šrámek, Kamil | - |
1993 | Svět animovaných filmů Jiřího Barty | Zvěřina, Miloš | - |
1995 | Techniky a výtvarné prostředky kresleného filmu | Smrčka, Jan | - |
2003 | Tradice japonského umění v animované tvorbě Kihačira Kawamota | Suša, Jan | - |
1992 | Tvorba animovaných filmů v podmínkách tržní ekonomiky | Vosecký, Martin | - |
1989 | Tvorba zvukovej zložky publicistického a vzdělávacieho programu | Bozoky, Milan | - |
1986 | Tvorba zvukové složky vzdělávacích pořadů | Našinec, Jaroslav | - |
1988 | Tvorba zvuku publicistických a dokumentárních pořadů v televizi | Nevěřil, Jan | - |
2003 | Tvůrčí možnosti interaktivní tvorby | Mikota, Jan (produkční) | - |
2001 | Úloha hudby v dokumentárním filmu | Šoltys, Petr | - |
1987 | Úloha mistra zvuku při tvorbě dokumentu ve filmu a televizi | Skrčený, Jiří | - |
1992 | Úloha zvukového mistra v rozhlasové dramatické tvorbě | Nováček, Hynek | - |
1986 | Úloha zvukové složky při formové výstavbě dokumentárního audiovizuálního díla | Havelková, Věra | - |
1992 | Umělý dozvuk v nahrávce hudebního nástroje | Jakl, Jiří | - |
1987 | Uplatnenie hudby v dokumentárnom filme | Bruck, Julius | - |
1988 | Uplatnenie hudby v televíznych žánroch | Uhrík, Walter | - |
Zobrazují se výsledky 57 až 76 z 99
|