DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 8516 to 8535 of 12368
< previous   next >
Date createdTitleAuthor(s)Is part of
1993Reklama a její principyHníková, Mariana-
2002Reklama a její specifikaStaněk, Petr-
1999Reklama a reklamní agentury v České republiceEmingrová, Karolína-
1992Reklama v americké televiziStamenova, Dorotea-
1967Reklama v Československé televiziHorák, Petr (produkční, abs. 1967)-
1999Reklama ve veřejnoprávní televiziMyslík, Václav-
1998Reklama v umění, umění v reklaměHejduk, Robert-
2005Reklama z pohledu výrobce (s přihlédnutím ke vztahu a komunikaci mezi klientem, reklamní agenturou a produkční společností)Vocel, Marek-
2004Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klientaKohák, Jakub-
1994Reklamní agentury, jejich práce s ohledem na využití audiovizuálních prostředkůWalek, Petr-
1967Reklamní prostředky filmové distribuceProkešová, Ivana-
1992Reklamní šot - staronový pojem české filmové a televizní tvorbyJandourek, Pavel, 1963--
2009Rekonsktrukční postupy v dokumentárním filmu
Oáza míru
Apostolski, Filip-
1971Rekonstrukce aktuality čili Problém synthese hraného a dokumentárního filmuMarković, Goran, 1946--
2009Rekonstrukce Bachových Markových pašijí
Vojtěch Jouza- magisterský koncert
Jouza, Vojtěch-
2011Rekonstrukce inscenace hry Černé maskyBurianová, Zuzana-
2020Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav-
2022Religion in beat generation and madness as identityEmir, Lidya Arinna-
2022Remediace: Fotokniha v digitálním věkuČervená, Dominika-
2012Remediace jako tvůrčí metodaBílková, Kateřina-
Showing results 8516 to 8535 of 12368
< previous   next >

 

2008 © Academy of performing arts in Prague