DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra režie - KR / Department of Film Directing >
Diplomové práce / Master's theses >
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/10318/11201
|
Název: | Barva jako dramatický prvek filmu |
Autor: | Polišenský, Jaromír, 1966- |
Předmětová hesla: | Scola, Ettore, 1931-2016 |
Předmětová hesla: | Di Palma, Carlo, 1925-2004 |
Předmětová hesla: | Aronovich, Ricardo, 1930- |
Předmětová hesla: | Richardson, Robert, 1955- |
Předmětová hesla: | filmová řeč |
Předmětová hesla: | filmová teorie |
Předmětová hesla: | sken 2018/22 |
Předmětová hesla: | teorie barvy |
Předmětová hesla: | barva ve filmu |
Předmětová hesla: | analýzy filmových děl |
Předmětová hesla: | filmová technika |
Předmětová hesla: | práce kameramana |
Předmětová hesla: | kameramani |
Předmětová hesla: | filmoví režiséři |
Předmětová hesla: | Antonioni, Michelangelo, 1912-2007 |
Předmětová hesla: | Stone, Oliver, 1946- |
Kvalifikační typ práce: | diplomové práce |
Kvalifikační typ práce: | vysokoškolské kvalifikační práce |
URI: | http://hdl.handle.net/10318/11201 |
Signatura v knihovně AMU: | F_KP 01937 |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Master's theses
|
Soubory připojené k záznamu:
Soubor |
Popis |
Velikost | Formát |
3020330019371.pdf | | 25.77 MB | Adobe PDF | |
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.
|
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
|