DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Diplomové práce / Master's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/11478

Název: Televizní reklama jako základní předpoklad budování identity značek vybraného zboží
Autor: Šafránek, Tomáš
Předmětová hesla: sken 2018/2
Předmětová hesla: reklama a propagace
Předmětová hesla: rozhlasová reklama
Předmětová hesla: televizní reklama
Kvalifikační typ práce: diplomové práce
Kvalifikační typ práce: vysokoškolské kvalifikační práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/11478
Signatura v knihovně AMU: F_KP 02650 (sk)
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Master's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
3020330006500.pdf66.43 MBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze