DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Centrum audiovizuálních studií - CAS / Centre of Audiovisual Studies >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/10318/14559
|
Název: | Game artový vývoj na pozadí současného umění |
Autor: | Švecová, Veronika |
Název v jiném jazyce: | The Evolution of Game Art against the Backdrop of Contemporary Art |
Předmětová hesla: | videohry |
Předmětová hesla: | digitální umění |
Předmětová hesla: | science-fiction |
Předmětová hesla: | kyberprostor |
Předmětová hesla: | výtvarní umělci |
Předmětová hesla: | 21. století |
Vedoucí: | BENDOVÁ, Helena |
Oponent: | TRHOŇ, Ondřej |
Datum obhajoby: | 8-zář-2020 |
Kvalifikační typ práce: | Bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/10318/14559 |
Studijní program a Studijní obor: | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Audiovizuální studia |
Signatura v knihovně AMU: | F_KP 04530 |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor's theses
|
Soubory připojené k záznamu:
|
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
|