DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/15050

Title: Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR
Author: Spurný, Hynek
Subtitle: Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic
Keywords: česká kinematografie
Keywords: filmový průmysl
Keywords: marketing
Keywords: reklama a propagace
Keywords: animovaný film
Keywords: práce producenta
Advisor: DĚCKÁ, Eliška
Referee: LHOTÁK, Vladimír
Date of defence: 14-Sep-2021
Qualifying type: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/15050
Academic program and line: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signature in the AMU library: F_KP 04721
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1_Bakalarska prace FAMU - Hynek Spurny.pdf1.84 MBthesisView/Open
2_Posudek_vedouci_ED_HS.pdf733.77 kBadvisorReviewView/Open
3_SPURNY_OPO.pdf163.75 kBrefereeReviewView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague