DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Divadení fakulta - DAMU / Theatre Faculty >
Katedra produkce / Department od Arts Management >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/3430

Title: Srovnání marketingových strategií vícesouborových regionálních divadel
Author: Šťastná, Jana
Subtitle: Comparison of Marketing Strategy in Multi-ensemble Regional Theatres
Advisor: Tůmová, Barbara
Referee: Duben, Přemysl
Date of defence: 13-Sep-2006
Qualifying type: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/3430
Academic program and line: Dramatická umění / Produkce
Medium (file form) : application/pdf
Signature in the AMU library: 4P 2156
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
zbortk01-b-2006-srovnani_market-01.pdf400.48 kBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague