DSpace 1.7 na AMU >
Divadení fakulta - DAMU / Theatre Faculty >
Katedra produkce / Department od Arts Management >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/10318/4404
|
Celý záznam
DC pole | Hodnota | Jazyk |
Vedoucí/Recenzent | Sulženko, Jiří | cs_CZ |
Autor | Cihlářová, Kristýna | cs_CZ |
Datum vytvoření záznamu | 29-říj-2010 | - |
Datum vytvoření VŠKP | 2009 | cs_CZ |
Datum zveřejnění záznamu | 29-říj-2010 | - |
Datum odevzdání či podání | 30-dub-2009 | cs_CZ |
Identifikátor VŠKP | http://hdl.handle.net/10318/4404 | - |
Abstrakt | V současné době probíhá diskuze o postavení kultury a umění ve společnosti a způsobech jejich podpory. Vlivem snižování dotací ze strany státu jsou kulturní organizace nuceny hledat jiné zdroje podpory. Tato okolnost nejvíce postihuje nezávislou kulturu a živé umění, které jsou většinou organizovány v rámci neziskového sektoru. Proto se kulturní organizace stále více obracejí na ziskový sektor. V první části práce je představena koncepce společenské odpovědnosti firem jako nástroj podpory neziskového sektoru a možný návod, jak budovat smysluplné partnerství mezi firmou a kulturní organizací. Podrobněji rozebírá využití firemního dobrovolnictví v kultuře. Druhá část popisuje způsob spolupráce britského divadelního festivalu LIFT s firemním sektorem a zachycuje rozdílné přístupy k společenské odpovědnosti dvou významných českých firem. | cs_CZ |
Médium (formát souboru) | application/pdf | cs_CZ |
Jazyk | česky | cs_CZ |
Instituce archivující a nebo zpřístupňující | Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna | cs_CZ |
Práva k využívání | Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s:
a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické;
b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a);
d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a);
e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).; | cs_CZ |
| In the license agreement the author has granted the following:
a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;
b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof;
d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof;
e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections
18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the
University Work and its transmission and by publishing the University
Work so that anyone can have access to it in a place and time of their
choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet); | en |
Název | Role divadla ve společenské odpovědnosti firem | cs_CZ |
Název v jiném jazyce | The Role of the Theatre in Corporate Social Responsibility | en |
Kvalifikační typ práce | Bakalářská práce | cs_CZ |
Oponent | Lázňovský, Michal | cs_CZ |
Datum obhajoby | 18-čer-2009 | cs_CZ |
Abstrakt v jiném jazyce | Nowadays, there occures a discussion about the position of culture and arts in the society and about different ways of their subvention. The state is reducing subsidies therefore culture institutions are forced to look for other sources of support. Independent culture and living arts, mostly arising from NGO sector, are the ones most influenced by these circumstances. Hence the cultural institutions look for commercial support.
In the first part of the thesis I introduce the concept of the corporate social responsibility as a tool for NGO support and a manual how to build a useful partnership between a corporation and a cultural institution. The first part focuses also on how volunteers can be incortorated in cultural activities. The last part is a case study of the British theatre festival LIFT and its cooperation with the commercial sector. It also analyzes two different approaches to the social responsibility of the two crucial Czech companies. | en |
Signatura | 4P 2463 | cs_CZ |
Studijní program a studijní obor | Dramatická umění / Produkce | cs_CZ |
Instituce přidělující titul | Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU | cs_CZ |
Zkratka jména akademického titulu | BcA. | cs_CZ |
Typ studijního programu | bakalářský | cs_CZ |
Obhájeno na katedře | Katedra produkce | cs_CZ |
Plná verze | Y | - |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor's theses
|
Soubory připojené k záznamu:
Soubor |
Popis |
Velikost | Formát |
cihlar02-b-2009-role_divadla_ve-01.pdf | | 414.71 kB | Adobe PDF | |
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.
|
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
|