DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/4441

Title: Marketingové nástroje českého a evropského filmu - příkladová studie
Author: Knoblochová, Martina
Subtitle: Marketing Tools of Czech and European Film - Case Study
Advisor: Oukropec, Petr
Referee: Svoboda, Otakar
Date of defence: 15-Sep-2009
Qualifying type: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/4441
Academic program and line: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Medium (file form) : application/pdf
Signature in the AMU library: KP 03179
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
knoblo02-b-2009-marketingove_na-01.pdf1.04 MBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague