DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/7592

Název: Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu
Autor: Sedláčková, Dagmar
Název v jiném jazyce: Marketing strategies in the development stage of a film project
Předmětová hesla: filmový trh
Předmětová hesla: filmové projekty
Předmětová hesla: producenti
Předmětová hesla: práce producenta
Předmětová hesla: marketing
Předmětová hesla: filmová propagace
Předmětová hesla: filmová produkce
Předmětová hesla: filmové festivaly
Předmětová hesla: financování projektů
Vedoucí: OUKROPEC, Petr
Oponent: VLACH, Jiří
Datum obhajoby: 12-zář-2012
Kvalifikační typ práce: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/7592
Studijní program a Studijní obor: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Médium (formát souboru): appliaction/pdf
Signatura v knihovně AMU: F_KP 03615 (a)
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Marketingove strategie v obdobi developmentu filmoveho projektu.pdf425.48 kBAdobe PDF
2_Oponentura_sedlackova_marketing2012_teoreticka.pdf46.23 kBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze