DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Hudební a taneční fakulta - HAMU / Music and Dance Faculty >
Oddělení hudebně teoretických disciplin / Department of Musical-theoretical Disciplines >
Diplomové práce / Master's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/7954

Název: Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
Autor: Kučerová, Anna
Název v jiném jazyce: New forms of marketing and their implementation in cultural organizations
Předmětová hesla: management
Předmětová hesla: management kultury
Předmětová hesla: management umění
Předmětová hesla: kulturní instituce a organizace
Vedoucí: BĚLOR, Roman
Oponent: ŠTILEC, Jiří
Datum obhajoby: 13-čer-2014
Kvalifikační typ práce: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/7954
Studijní program a Studijní obor: Hudební umění/Hudební management
Médium (formát souboru): appliaction/pdf
Signatura v knihovně AMU: H_P 3704
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Master's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Nove_formy_marketingu_anna_kucerova_final.pdf1.86 MBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze