DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Hudební a taneční fakulta - HAMU / Music and Dance Faculty >
Oddělení hudebně teoretických disciplin / Department of Musical-theoretical Disciplines >
Diplomové práce / Master's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/8030

Název: Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Autor: Straková, Martina
Název v jiném jazyce: The Internet as the marketing and Public Relations tools in classical music
Předmětová hesla: hudba
Předmětová hesla: management
Předmětová hesla: hudební management
Předmětová hesla: marketing (obecně)
Předmětová hesla: public relations
Předmětová hesla: internet
Vedoucí: RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg
Oponent: ŠTILEC, Jiří
Datum obhajoby: 13-čer-2014
Kvalifikační typ práce: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/8030
Studijní program a Studijní obor: Hudební umění/Hudební management
Médium (formát souboru): appliaction/pdf
Signatura v knihovně AMU: H_P 3705
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Master's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_MP finalni verze.pdf462.26 kBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze