DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Divadení fakulta - DAMU / Theatre Faculty >
Katedra produkce / Department od Arts Management >
Diplomové práce / Master's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/8403

Název: Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu
Autor: Velichová, Irena
Název v jiném jazyce: The transformation of the National Theatre and the State Opera from the marketing aspect
Předmětová hesla: Národní divadlo v Praze
Předmětová hesla: Státní opera Praha
Předmětová hesla: ekonomická transformace
Předmětová hesla: marketing kultury
Předmětová hesla: marketing
Vedoucí: JEŽEK, Vlastimil
Oponent: ČUŘÍKOVÁ, Tamara
Datum obhajoby: 4-úno-2015
Kvalifikační typ práce: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/8403
Studijní program a Studijní obor: Dramatická umění/Produkce
Médium (formát souboru): appliaction/pdf
Signatura v knihovně AMU: D_4P 3089
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Master's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Diplomova prace_Transformace SO_ND_Velichova_final.pdf20.47 MBAdobe PDF
2_posudek DP Velichova.pdf340.85 kBAdobe PDF
3_15_O_Velichova_Curikova.pdf59.9 kBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze