Divadelní pokladny v Praze
Autor
Datum obhajoby
2015-06-08
Fakulta
Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta
Katedra
KP
Typ práce
Bakalářská práce
Vedoucí
Oponent
Podnázev
Abstrakt
Práce se zabývá divadelními pokladnami v Praze. Představuje oblasti, které jsou v uvažování o významu divadelní pokladny klíčové - distribuce informací, vzhled a umístění pokladny, cenová politika a podpora prodeje. Zabývá se také segmentací publika a možnostmi jeho rozvoje.
Práce je strukturovaná od obecně platných marketingových poznatků po praktické analýzy pokladen pěti vybraných pražských divadel. V teoretické části přináší několik konkrétních vysvětlení, proč je důležité vnímat pokladnu jako efektivní marketingový nástroj. Praktická část představuje vybrané pokladny a zkoumá tato kritéria: vzhled pokladny, podoba vstupenky, distribuce informací a úroveň prodeje upomínkových předmětů divadla.
Popis
Klíčová slova
divadelní pokladna, podpora prodeje, vstupenka, předplatné, divadelní management, divadelní produkce, prodej, divadelní diváci, Praha (Česko)