Divácké preference cílové skupiny 65+ v letech 2011-2014 na kanálech ČT1 a ČT2

Datum obhajoby
2015-09-08
Fakulta
Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta
Katedra
Katedra produkce
Typ práce
Bakalářská práce
Podnázev
Abstrakt
Obsahem této práce je konkretizovat vztah mezi divákem a vysílatelem televizního přenosu, objasnit problematiku diváckých skupin s důrazem na cílovou skupinu 65+. Dále se snaží vyvrátit stereotypy, které tuto cílovou skupinu reprezentují, zmapovat preference diváků seniorské divácké skupiny na prvním a druhém kanále České televize a žánrově zařadit nejúspěšnější pořady z hlediska seniorského diváka.
Popis
Klíčová slova
televize, Česká televize, televizní pořady, televizní diváci, senioři, stereotypy, 2011-2014