DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Hudební a taneční fakulta - HAMU / Music and Dance Faculty >
Oddělení hudebně teoretických disciplin / Department of Musical-theoretical Disciplines >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/8981

Název: Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Autor: Christovová, Aneta
Název v jiném jazyce: Online marketing. Leveraging social media to promote classical music
Předmětová hesla: hudba
Předmětová hesla: hudební management
Předmětová hesla: sociální média
Předmětová hesla: propagace
Předmětová hesla: vážná hudba
Vedoucí: RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg
Oponent: KREJČA, Tomáš
Datum obhajoby: 7-čer-2016
Kvalifikační typ práce: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/8981
Studijní program a Studijní obor: Hudební umění/Hudební produkce
Signatura v knihovně AMU: H_P 3959
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Online marketing. Vyuziti socialnich medii k propagaci vazne hudby_Aneta Christovova.pdf923.17 kBthesisZobrazit/otevřít
2_posudek VP - A. Christovova.pdf334.13 kBadvisorReviewZobrazit/otevřít
3_Oponentsky posudek_Christovova_Krejca.pdf335.94 kBrefereeReviewZobrazit/otevřít

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze