České internetové televize s produkcí vlastního obsahu
Autor
Datum obhajoby
2017-09-08
Fakulta
Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta
Katedra
Katedra produkce
Typ práce
Bakalářská práce
Vedoucí
Oponent
Podnázev
Abstrakt
S počátkem tohoto tisíciletí, rychlým rozvojem digitálních technologií a stále většími možnosti on-line šíření jakéhokoli obsahu se výrazně změnil charakter audio-vizuální tvorby. Vedle profesionálních filmů a televizní tvorby, kde je jasně vymezená hranice mezi výrobcem a divákem, se zlevněním a zpřístupněním výroby i šíření audiovizuálních děl široké veřejnosti vyvinul nový směr tzv. uživatelských videí. Ty se postupně s rostoucí popularitou začaly později naopak profesionalizovat a komercializovat, což vedlo ke vzniku čistě internetových televizí, financovaných na základě reklamy.
V této práci se budu věnovat právě těmto televizím v rámci české internetové scény. Z čeho se vyvinuly? Čím jsou ve světovém kontextu specifické? Co je charakteristické pro jednotlivé pořady a s jakými problémy se mohou v budoucnu potýkat?
Popis
Klíčová slova
internet, digitální technologie, audiovizuální tvorba, televize, YouTube, financování filmu, Česko