Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg"
Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Hledání nových forem prezentace klasické hudbyŠpaňárová, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-07Tato bakalářská práce analyzuje nové formy prezentace klasické hudby na přík- ladu dvou světově významných operních domů. První zkoumaný operní dům je Metropolitní opera New York a druhý Komická opera Berlín. Tato práce zjišťuje, zda a jak se těmto institucím daří rozšiřovat své publikum bez toho, aniž by snižovaly vysokou uměleckou úrověň prováděných děl.
- Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudbyChristovová, Aneta(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-07Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna? Sociální média jsou popsána na úrovni běžného uživatele, z rozboru vyplývá vhodnost konkrétních služeb pro subjekty z oblasti vážné hudby (orchestr, operní divadlo, festival, interpret). Vážná hudba je zde – při zachování nesporných specifik – chápána jako (marketingový) produkt. Práce nabízí shrnutí sociálních médií, prostřednictvím kterých můžeme komunikovat s cílovými skupinami, která je využívají. Představuje též základní pravidla pro efektivní práci se sociálními médii.
- Osobnost manažera v oblasti vážné hudbyČabalová, Katarína(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-06-13Cílem bakalářské práce bylo podrobně popsat osobnost hudebního manažera, sledovat jeho vývoj od dětství až po možnosti uplatnění, odlišit a zdůraznit jedinečné vlastnosti, jimiž musí disponovat, aby splnil alespoň základní předpoklady k tomu, aby se hudebním manažerem stal. Práce také upozorňuje na některé závažnější problémy, se kterými se česká kulturní scéna potýká, a které je nutné v budoucnu změnit. Práce byla sepsána na základě literatury o obecném managementu, o efektivitě řízení a druhá aplikační část čerpala především z literatury týkající se specializovaného kulturního a hudebního managementu a dalších publikací, zabývajících se problematikou kulturního manažerství. Určitou měrou jsou zde také zastoupeny subjektivní názory autorky z dosud nabyvších znalostí a zkušeností. Na základě informací uvedených v práci můžeme tvrdit, že z dlouhodobého hlediska je nutné přístup k hudebnímu manažerství radikálně změnit, zodpovědně přistupovat k jednotlivým fázím vývoje kvalitního hudebního manažera a vytvořit v Čechách velmi jednoznačně vymezený statut hudebnímu manažerství, které bude moci kvalitně spravovat české hudební národní dědictví.
- Projekt internetového rozhlasu na hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění - možnosti realizace a financování.Straková, Martina(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-08Předmětem zvoleného tématu bakalářské práce je zpracování informací týkajících se přípravy a realizace projektu internetového školního rozhlasu. Práce se zabývá zvoleným tématem v obecné a konkrétní rovině, sumarizuje získané údaje a stává se ucelenou informací k dané problematice. Klade si za cíl vytvořit kvalitní materiál použitelný pro úspěšnou účast v grantovém řízení, která je základním předpokladem pro plánovanou realizaci projektu.
- Symposium hudebního managementu, Praha 2014Dekoj, Viktor(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-06-13Práce se věnuje organizaci Symposia: UMĚNÍ | HUDBA | MANAGEMENT v roce 2014 na půdě Hudební a taneční fakulty Akademie múzických umění v Praze. Symposium hudebního managementu se uskutečnilo ve dnech 14. a 15. dubna 2014. Jeho program byl rozdělen na přednášky pro odbornou veřejnost a praktickou část určenou studentům hudebního managementu ze tří uměleckých vysokých škol - JAMU, AMU a VŠMU.